Självgående Garanti- och reservdelsadministratör till norrförort

Arbetsbeskrivning

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg, och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!


SW söker för kunds räkning en garanti- och reservdelsadministratör med ett härligt driv. Vår kund är ett trivsamt företag och du välkomnas till ett glatt gäng på ca 30 personer.  

Tjänstebeskrivning
I rollen som garanti- och reservdelsadministratör kommer du att jobba självständigt med bl.a.

- Planering och inköp av reservdelar
- Uppdateringar och kontroll av nya reservdelar i SAP samt att räkna fram pris
- Kontakt med kunder, fabriken och europakontoret gällande reservdelsförfrågningar
- Ansvarig för direktleverans av reservdelar till distributörer
- Garantihantering i garantihanteringssystemet QIS och kontakt med ekonomiavdelningen

I tjänsten ingår även ett tätt samarbete med teknisk support och enklare supportärenden. Tjänsten är ny på företaget men det finns tydliga rutiner och processer för arbetsflödet och du välkomnas till ett positivt och engagerat gäng kollegor på 6 st.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som minst har en gymnasieutbildning och är det en teknisk inriktning är det en merit men inget krav. Du har goda kunskaper i Officepaketet och har du tidigare jobbat i SAP är även det en merit. Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet från liknande arbetsuppgifter, har goda administrativa kunskaper och drivs av att ha många olika saker på gång samtidigt. Du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska.

För att du ska trivas i rollen har du ett prestigelöst arbetsätt, är flexibel och gillar att jobba i team samtidigt som du kan driva dina egna arbetsuppgifter framåt. Du håller deadlines och är hjälpsam, har lite skinn på näsan och ser utmaningar i att alltid ha en nöjd kund. Du sprider positiv energi omkring dig och har lätt till ett skratt.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med start omgående och 1 år framåt med anställning hos SW. Där efter finns det stora chanser till att bli anställd av kunden. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anette Skantz, 08-407 55 66

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anette Skantz
+46 8 407 55 66
Simon Jordal
+46 84075568
Stefan Lidman
+46 8 407 55 65
Marie Bergsman
08/407 55 55
Erik Bodin
+46 84075569
Marie Bergsman
+46 08-4075555
Ulrika Eklund
+46 40 665 51 50
Carina Johnsson
+46 8 407 55 62
Frida Bjerkman
+46 08 407 55 52
Anette Skantz

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SW Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Timlön
  • Heltid Dagtid
  • Publicerat: 16 augusti 2015

Besöksadress

Humlegårdsgatan 20 Box 7420
None

Postadress

None
Stockholm, 10391

Liknande jobb


31 maj 2024