Självgående projektadministratör sökes för längre uppdrag

Arbetsbeskrivning

Är du självgående och företagsam samt trivs med att arbeta i projekt? Är du dessutom prestigelös och nyfiken samt har tidigare erfarenhet av administrativt arbete? Vår spännande kund söker just nu en projektadministratör för ett längre uppdrag om cirka två år.

Om uppdraget:

Kunden är en myndighet som tillhandahåller och utvecklar säkra, miljövänliga och effektiva sjövägar samt arbetar för social, ekologisk och ekonomisk hållbarhet.

Uppdraget är med start omgående och sträcker sig cirka två år framåt. Uppdraget är belagt i lokaler i Södertälje.

Dina arbetsuppgifter:

Du kommer att delta i ett större projekt och där med sköta projektkontoret i den mån det behövs. Detta innebär bland annat att sköta viss övergripande projektadministration såsom kontaktlistor och enklare mötesnoteringar samt bokning av resor, konferenser och möteslokaler. I uppgiften ingår också diarieföra av handlingar och övervaka att övrig arkivering hanteras rätt av organisationen. Vidare kommer du att ordna kontorsplats och utrustning för nytillkommande projektmedlemmar, bistå i organisering och planering av större möten och konferenser samt i krishantering. Dessutom kommer du att bistå organisationen i uppkommande och lämpliga administrativa projekt såsom sammanställning av handlingar och sökning i arkiv. För rollen ser vi att du är självgående, företagsam, välorganiserad och noggrann.

Dina kvalifikationer:

- Gymnasieexamen eller likvärdig utbildning
- Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör
- Goda kunskaper i MS Office
- Talar och skriver svenska och engelska obehindrat
- Erfarenhet av dokumenthantering och dokumenthanteringssystem
- Erfarenhet av diarieföring inom stat, kommun eller landsting
- Erfarenhet av projektadministration inom anläggningsbranschen är meriterande

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult via oss på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Linda Solini på e-postadress: linda.solini@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.


Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Kontaktpersoner på detta företaget

Johanna Ebermo

Carolina Elfving

Mattias Söderberg

Linus Lindersjö

Edith Malm

Gunilla Lindell

Anders Scabuzzo

Matilda Nyberg-Dahlbäck

Helen Schoultz

Annika Englund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia Kontor Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Chans till förlängning
  • Publicerat: 18 januari 2019

Besöksadress

Sveavägen 155 11346 Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


26 april 2024

Programsamordnare

Programsamordnare

26 april 2024