Självständig ekonomiassistent sökes till uppdrag i Huddinge

Självständig ekonomiassistent sökes till uppdrag i Huddinge

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra och kundreskontra? Är du tillgänglig för ett uppdrag omgående? Se hit!

Om uppdraget

Vi söker just nu för vår kunds räkning en erfaren ekonomiassistent med start omgående, uppdraget kommer att pågå i 6 månader. Tjänsten är på heltid med placering i Huddinge. Kunden är verksam inom avfallshantering och erbjuder kundanpassad, konkurrenskraftig och miljöriktig avfallshantering.

Dina arbetsuppgifter

För denna tjänst kommer du ha ett stort fokus på leverantörsreskontra och kundreskontra. Du kommer att arbeta med löpande reskontraarbete och fokus kommer att ligga på att få ett så automatiserat och enkelt flöde som möjligt. Vidare kommer du att arbeta med avstämningar inom moms och anläggningsreskontran vilket innebär avskrivningar, ny upplägg med mera. Utöver detta kommer även arbeta med leverantörsreskontra och kundreskontra och hantera scanna fakturor, tolka, kontera, betalförslag, betalningsjournal samt inbetalningsjournal, fakturering, order, kvittningar, krediteringar, påminnelse, inkasso. Som person drivs du av förbättringar och utveckling. Du är självständig och positiv i ditt arbete.

Dina kvalifikationer

- Minst 5 års erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter såsom reskontrorna
- Kunskap om momsavstämning
- Goda kunskaper inom MS Office, särskilt excel
- Meriterande med kunskaper inom Navision


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2020-03-13.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Antonia Rodhe.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 mars 2020
  • Ansök senast: 13 mars 2020

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024