OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en självständig och serviceinriktad administratör.Vår kund är verksam inom byggsektorn och tjänsten innebär en stor variation av arbetsuppgifter som berör både ekonomi, inköp, administration, marknad och personal. Trivs du med att arbeta varierat och har förmågan att självständigt planera och driva ditt arbete framåt så kan detta vara det perfekta jobbet för dig.Vi ser helst att du har längre erfarenhet från arbetsuppgifter som rör ovanstående områden.Då du kommer att ha mycket kontakter både internt och extern är det av största vikt att du är en person som har lätt för att anpassa sig och som har en utpräglad servicekänsla. Uppdraget är initialt ett inhyrningsuppdrag men för rätt person finns det mycket goda chanser för en fast anställning på sikt hos vår kund. Låter det intressant? Koncernen Adecco S.A.är världens största HR-partner inom rekrytering, bemanning och konsulttjänster med ca 6 600 kontor i ca 60 länder spridda över hela världen, Inom koncernen Adecco arbetar 34 000 personer.Bolaget är en av världens största arbetsgivare med över 3 miljoner människor som jobbar för företaget under ett år. Adecco är registrerat i Schweiz och noterat på Swiss Exchange i Zurich och på Euronet Premier Marche i Paris.År 2008 uppnådde koncernen en omsättning på 20 miljarder Euro.Läs mer på www.adecco.se I Sverige är Adecco ett auktoriserat bemanningsföretag med ca 50 kontor spridda över hela landet.Omsättningen år 2008 uppgick till ca 2,4 miljarder SEK. Förutom uthyrnings- och rekryteringstjänster erbjuder Adecco lösningar inom bland annat outsourcing, omställning, ledarskapsutveckling, kompetensutveckling karriärrådgivning, utbildning och rehabilitering.