SJR söker glada kontraktsadministratörer

SJR söker glada kontraktsadministratörer

Arbetsbeskrivning

Vill du komma in i en organisation med högt i tak och där nytänkande är mer än välkommet? Är du en noggrann och driven administratör? Då kan detta vara tjänsten för dig!

SJR söker för kunds räkning en ansvarsfull kontraktsadministratör som kommer att arbeta med avtal inom bilfinansiering mot kunder och återförsäljare. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och sex månader framåt. Därefter kan det eventuellt bli aktuellt med en förlängning eller överrekrytering.

Vår kund är en internationell och välkänd aktör inom bilbranschen, och sitter i öppna och ljusa lokaler i Sundbyberg.

Arbetsuppgifter

I rollen som kontraktsadministratör kommer du att arbeta brett med hantering av finansieringsavtal, vilket bland annat innefattar

- Validering och aktivering av finansieringsavtal (Avbetalning & Leasingkontrakt) i vårt affärssystem View21
- Hantering av kompletteringar gentemot återförsäljare och kunder för inkomna finansieringsavtal
- Kontroller och kontakter mot Transportstyrelsen
- Adressuppdateringar
- Hantering av Autogiro gentemot slutkunder
- Kontakter med återförsäljare
- Indexering av inkomna finansieringsavtal
- Samt övriga arbetsuppgifter förekommande på kundservice


Du kommer att bli en del av ett team om 9 personer, som värderar samarbete och en god stämning högt.

Lämplig bakgrund

Vi tror att du som söker har avslutad gymnasieexamen, gärna inom ekonomi, och har något eller ett par års erfarenhet av administrativt arbete. Det är meriterande om du även har arbetat inom bank eller finans tidigare men detta är inget krav. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering, och ser att du är

- noggrann
- ansvarstagande
- självständig
- bra på att samarbeta med kollegor


Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Emma Hultberg på 076-647 16 41. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar. Om företaget SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT. SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Kontraktsadministratör

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 juli 2020
  • Ansök senast: 31 juli 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024