OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jurek Bemanning Sverige AB Om företaget Jurek Bemanning är ett kraftigt växande företag som präglas av framåtanda. Att tänka nytt är vår ständiga strävan. Vi är stolta över att samtliga våra medarbetare är kompetenta, affärsdrivna och ansvarsfulla. Till en av våra kunder mitt i City söker vi nu en VD-assistent. Detta är ett bemanningsuppdrag på 6 månader med start omgående. Arbetsbeskrivning Tjänsten som VD-assistent innebär i första hand att stötta och avlasta företagets VD med sedvanliga assistentsysslor, såsom exempelvis: . Mötesbokningar . Korrekturläsning . Redigering av dokument . Telefonpassning . PowerPoint presentationer . Bokning av resor och mötesrum . Assistera vid kundevent För rätt person finns även möjlighet att hålla i mindre egna projekt. Krav på person Vi tror att du har något/några års erfarenhet från liknande tjänster och tycker om din roll som assistent. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet, Outlook samt Power Point. Vidare har du också mycket goda kunskaper i det svenska språket, både muntligt och skriftligt. För att trivas i rollen har du lätt för att samarbeta och kan strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter. Du älskar att ge service och är mycket mån om att alltid hålla en hög kvalite även i stressiga situationer. Vi sätter stort värde på din förmåga att arbeta självständigt och att kunna ta egna initiativ, detta för att hela tiden ligga steget före. Som person är du lojal, social, kommunikativ, noggrann och självgående. Start: Omgående
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
08-525 01 805
Malin Sjöström
0709-721470
Malin Sjöström
08 - 525 01 805
Rakel Jarl
070-972 13 52
Thomas Eklöf
Sara Molin
08-52501818
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Amir Norifard
0709-721595
Sara Molin
0766-331445
Hanna Jakobsson