OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Kundansvarig till vårt nya kontor i Örebro. Som Kundansvarig har du ansvar för kundens personliga assistans, dess kvalité och genomförande. Du har även personal- och arbetsmiljöansvar för de personliga assistenter som arbetar i kundgrupperna. Våra kunder finns runt om i Sverige och våra vi prioriterar personliga möten. Du kommer i huvudsak arbeta med kunder i Örebro.
Dina arbetsuppgifter och ansvar innefattar bla:
- Rekrytering av nya kunder/ Brukare
- Budgetansvar
- Personalansvar
- Rekrytering
- Arbetsmiljöansvar
Vi söker dig som söker är engagerad, noggrann, driven och kan hantera perioder av både hög och låg arbetsbelastning. Du är strukturerad och bra på administration. Genom stöd och vägledning får du dina medarbetare att växa. Du är serviceinriktad och förstår att det lilla extra ger ett stort mervärde hos kunden.
Du kommer självständigt ansvara för dina kunder med tillhörande personal. Det är inget krav med erfarenhet från personlig assistans.