Söker en kundansvarig

Söker en kundansvarig

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en Kundansvarig till vårt nya kontor i Örebro. Som Kundansvarig har du ansvar för kundens personliga assistans, dess kvalité och genomförande. Du har även personal- och arbetsmiljöansvar för de personliga assistenter som arbetar i kundgrupperna. Våra kunder finns runt om i Sverige och våra vi prioriterar personliga möten. Du kommer i huvudsak arbeta med kunder i Örebro.




Dina arbetsuppgifter och ansvar innefattar bla:
- Rekrytering av nya kunder/ Brukare
- Budgetansvar
- Personalansvar
- Rekrytering
- Arbetsmiljöansvar






Vi söker dig som söker är engagerad, noggrann, driven och kan hantera perioder av både hög och låg arbetsbelastning. Du är strukturerad och bra på administration. Genom stöd och vägledning får du dina medarbetare att växa. Du är serviceinriktad och förstår att det lilla extra ger ett stort mervärde hos kunden.
Du kommer självständigt ansvara för dina kunder med tillhörande personal. Det är inget krav med erfarenhet från personlig assistans.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: För Ett Bättre Liv Assistans
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2020
  • Ansök senast: 20 juli 2020

Liknande jobb


Kontorist och säljare!

12 maj 2024

Management Trainee

24 april 2024

Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

6 maj 2024

Kundsupport inom industri

Kundsupport inom industri

26 april 2024