Sommar- och extrajobb till Swedbank Kundcenter Östersund

Arbetsbeskrivning

Swedbank främjar en sund och hållbar ekonomi för de många människorna, hushållen och företagen. Vår vision är att stå för hållbar tillväxt “Beyond Financial Growth”. Som en ledande bank på hemmamarknaderna Sverige, Estland, Lettland och Litauen erbjuder vi ett brett utbud av finansiella tjänster och produkter.

Vi söker medarbetare som delar våra värderingar - öppen, enkel och omtänksam - och som vill bidra till att möjliggöra för människor, företag och samhället att växa. Om du delar den ambitionen med oss kommer du att finna många utmaningar här. I Swedbank har du möjlighet att växa, det är ditt eget driv och övertygelse som avgör hur du utvecklas.


Kundcenter är den stora kontaktpunkten för merparten av Swedbanks kunder och vi finns på fem orter i Sverige: Piteå, Östersund, Stockholm, Göteborg och Halmstad. Vi har öppet dygnet runt alla dagar i veckan och möter Swedbanks privat- och företagskunder per telefon, i sociala medier och andra direktkanaler. Våra kunder blir allt mer intresserade av att kontakta oss därför söker vi nu nya drivna kollegor.

Är du en av oss?

Vi söker nu ekonomiintresserade medarbetare som brinner för service och vill jobba heltid i sommar vecka 26-34 samt extra under resten av året.

Vårt första och största fokus är kundnöjdhet. Vi söker dig som har stort engagemang och ett naturligt intresse för kunder och sociala relationer. Ditt uppdrag kommer vara att hjälpa våra kunder med ekonomiska frågor som främst handlar om våra produkter- och tjänster. Du gör alltid ditt yttersta för att serva våra kunder på bästa sätt och triggas av att överträffa förväntningar. Det är viktigt att du har en egen drivkraft att nå uppsatta mål inom effektivitet och försäljning. Du är öppen, glad, trygg och orädd och bemöter våra kunder professionellt. Givetvis bidrar du med gott humör och energi till både kollegor och kunder.

För den här rollen kan du tidigare ha jobbat inom/ha erfarenhet av t ex:

Kundservice Butik Telefonförsäljning

Möjliga nästa karriärsteg/affärsområde skulle kunna vara t ex :


Kundtjänstmedarbetare Privatspecialist Business Back Office
Varför jobba hos oss? – Kundcenter i Östersund

Vi erbjuder en aktiv arbetsmiljö med många kollegor där du ingår i ett team. Du får ett nära ledarskap i form av en affärschef som coachar dig framåt för att nå dina individuella mål. Lika viktigt är ditt bidrag till teamet för gemensam framgång. Våra öppettider är kl. 7-23 och du bör vara tillgänglig för jobb på varierade tider.

Vi kommer att hålla introduktionsutbildning på tre veckor vid några olika tillfällen i vår. Utbildningen är på heltid och bedrivs dagtid.

Vill du vara en del av vårt härliga gäng på Kundcenter i Östersund? Varmt välkommen att skicka in din ansökan!


Vi har gjort vårt mediaval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Svensson

Markus Svensson

Ulrika Bergman

Evelina Jämtgård

Frida Östlund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Kundcenter Stockholm
  • 10 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Deltid
  • enligt avtal/överenskommelse
  • Extra/sommarvik/inhoppare Framöver
  • Publicerat: 15 februari 2017

Besöksadress

Belonasvängen 2 B
None

Postadress

Belonasvängen 2 B
Stockholm, 11264

Liknande jobb


29 maj 2024