OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 380 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Inför sommaren söker vi noggranna och flexibla ekonomiassistenter för vår uthyrningsverksamhet. Passa på och ta chansen att vidareutveckla dig och samtidigt tillägna dig nya värdefulla erfarenheter! Arbetsuppgifter: Som ekonomiassistent möter du varierande uppgifter ute på våra kundföretag. Arbetsuppgifterna kan bestå av kund- och leverantörsreskontra, fakturering, avstämningar och löpande bokföring mm. Kvalifikationer och egenskaper: Du som söker har utbildning på gymnasienivå eller motsvarande och erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Du har en god datorvana och behärskar stora delar i Microsoft Office. Du talar och skriver svenska obehindrat, ytterligare språkkunskaper är meriterande. För den här sortens uppdrag ser även gärna att du har erfarenhet av att arbeta i större ekonomisystem. För att passa för arbetet och vår verksamhet är det viktigt att du är serviceinriktad, flexibel och kommunikativ. Vidare är du strukturerad, noggrann och ordningsam. Välkommen med din ansökan redan idag, intervjuer sker löpande!
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200