Sommarjobb ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Jollyroom.se erbjuder Nordens största utbud inom barn- och babyprodukter. Vi har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. Grundarna bakom Jollyroom har 17 års erfarenhet inom näthandel, tidigare har vi bland annat byggt upp Komplett som är störst inom näthandel i Norden, med en omsättning på 5,5 mdkr. Komplett togs över av nya ägare år 2011. Jollyroom etablerades år 2010 och i dag finns vi i Norge, Sverige och Danmark. Jollyroom har ett lager på 11300 kvm och vi servar fler än 200 000 registrerade kunder.

Arbetsuppgifter:

Vi söker efter en ekonomiassistent för heltidsarbete under juni och juli, med start under vecka 23. Vid väl genomfört arbete under sommaren finns det goda möjligheter till fortsatt arbete på extrabasis samt heltid under kommande somrar. Arbetsuppgifterna som ekonomiassistent är fakturahantering, utbetalningar och övriga administrativa uppgifter.

Krav på erfarenhet och person:

Vi söker dig som kan arbeta heltid under juni och juli. Vi ser gärna att du är student och att du har minst två år kvar av dina studier och att du vill arbeta extra under terminen och heltid under loven. Du har genomfört grundskola och vidareutbildning med mycket goda resultat. Det är meriterande om du har erfarenhet av administrativt arbete.

Som person är du mycket noggrann och har öga för detaljer. Du tar gärna ansvar, är orädd inför nya uppgifter och tycker om ett tempofyllt arbete.

Upplägg och ansökan:

- Start: Vecka 23
- Omfattning: Heltid juni och juli, därefter möjlighet till extraarbete
- Ansök genom att maila CV och personligt brev till jobb@jollyroom.se, bifoga gärna dina betyg från grundskola och högskola/universitet i ansökan
- Placering: Hisings Kärra
- Kontakt: Personalchef Terese Fernbring via jobb@jollyroom.se, vi har dessvärre svårt att hinna svara på frågor via telefon utan hänvisar till mail.
- Ange referens på ansökan: Ekonomiassistent

Observera att vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Kontaktpersoner på detta företaget

Personalchef Terese Fernbring

Personalansvarig Terese Fernbring

Terese Fernbring

HR assistent Nicole Berger

Nicole Berger

HR Generalist Louise Bichler

HR Nicole Berger

Personalchef Terese Fernbring

HR Chef Terese Fernbring

Personalchef Terese Fernbring
0739808240

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JOLLYROOM AB Mölndal
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Publicerat: 30 maj 2014

Besöksadress

Argongatan 11
Mölndal

Postadress

Argongatan 11
Mölndal, 43153

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024