Sommarjobb inom kundtjänst till fastighetsbolag, Stockholm

Sommarjobb inom kundtjänst till fastighetsbolag, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du driven, snabblärd och orädd och inte hittat ett sommarjobb ännu? Har du tidigare arbetat med kundtjänst eller kundkontakt på annat sätt? Då har vi det perfekta sommarjobbet för dig! Till vår kund inom fastighet söker vi nu någon som kan stärka upp deras kundtjänstavdelning under sommaren. Vi söker dig som alltid har ett leende på läpparna, talar flytande svenska och är villig att lära. Du kommer att tillhöra ett mindre team bestående av olika personligheter och blandade åldrar, där den gemensamma nämnaren är ett glatt och härligt gäng. Kontoret hittar du i södra delarna av Stockholm och där kan en och annan hund kan förekomma. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I denna roll ansvarar du, tillsammans med övriga i teamet, för att erbjuda bästa tänkbara service till vår kunds kunder/hyresgäster. Dina arbetsuppgifter består av att besvara inkommande samtal och mail. Arbetet bygger även till stor del på administration som du hanterar samtidigt som du har kunden i telefon. I den här rollen kommer du med andra ord bli expert på att multitaska och hitta lösningar. Telefontid gäller mellan 08-16, och mellan 07-08 hanteras inkommande mail och uppföljning av ärenden. 
Besvara inkommande samtal och mail från kunder/hyresgäster
Administrera och följa upp ärenden i bokningssystem
Boka in tider med fastighetsskötare/tekniker och entreprenörer


Arbetstider
Heltid under v. 25-34 (start så snart som möjligt). Arbetstid: Mån-fre 07.00-16.00. 

Kvalifikationer
Det är ett krav att du:
Har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
Kan jobba heltid under sommaren
Studier eller annan huvudsaklig sysselsättning på 50%
Har en god datorvana

Det är meriterande om du har erfarenhet av kundservice och/eller försäljning, samt om du har erfarenhet av administrativt arbete. Vi söker dig som är kommunikativ och serviceinriktad. I den här rollen hanterar du mycket information utifrån interna regelverk och du kommer inte att hinna lära dig allt under denna period. Därav är det viktigt att du är orädd och inte drar dig för att be om hjälp. Är du dessutom snabblärd, punktlig och dyker upp på din arbetsplats med ett leende på läpparna kommer du att trivas galant i denna roll!

Ansökan
2021-06-21, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Louise Ericson, Junior konsultchef, louise.ericson@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2021
  • Ansök senast: 21 juni 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

26 april 2024

Kundkommunikatör till MittSverige Vatten och Avfall

Kundkommunikatör till MittSverige Vatten och Avfall

26 april 2024