Sommarjobb som ekonomiassistent i Lindome

Sommarjobb som ekonomiassistent i Lindome

Arbetsbeskrivning

SJR söker en ekonomiassistent för ett uppdrag under sommaren hos en av våra kunder i Lindome. Behovet är på 100% från mitten av juni till mitten av augusti med möjlighet till någon vecka semester i juli.

Vad innebär rollen?

Som ekonomiassistent består dina uppgifter av att avlasta med leverantörsreskontran, preliminär- och slutbokning av fakturor, matcha fakturor mot order och kontering av fakturor. I rollen ingår även hantering av reseräkningar, scanning och andra förekommande ad hoc uppgifter.

I rollen behöver du behärska både svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande med tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra men inget krav.

Vem söker vi?
Vi söker dig som har relevant utbildning och eventuellt tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra. Kanske studerar du en ekonomiutbildning på universitet och söker ditt första sommarjobb?

Som person är du kommunikativ, social och prestigelös. Vi tror även att du är snabblärd, driven och har en positiv inställning. Hos vår kund erbjuds en prestigelös arbetsplats med högt i tak och en kultur där alla hjälps åt.

Ansökan
Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Amanda Karlsson på telefonnummer 076-647 16 53. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.



Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 mars 2020
  • Ansök senast: 19 mars 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024