Sommarjobba som kontorsadministratör!

Sommarjobba som kontorsadministratör!

Arbetsbeskrivning

Studerar du inom logistik och är på jakt efter ett utvecklande sommarjobb? Kika hit! Nu söker Inter Agenturer i Linköping efter en kontorsadministratör som kan arbeta v.28-32. Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag då vi arbetar med ett löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Inter Agenturer AB har i över 60 års tid importerat presentartiklar, leksaker, glas och porslin mestadels från Asien men även från EU-länder. Dom är en ledande lagerförande importör och deras kraft ligger på present-, säsongs och hushållsartiklar samt leksaker. Dom kan idag erbjuda ett stort utbud av ca. 5000 artiklar med snabba leveranser, bra service och goda priser.

Nu behöver dom en kontorsadministratör som under v.28-32 kan arbeta heltid på deras kontor i Linköping. Du kommer få en introduktion för att känna dig väl förberedd att senare ta dig ann arbetsuppgifterna mer självgående. För att passa i rollen är det viktigt att man kan vara flexibel i sitt arbetssätt, men också kommunikativ och orädd. Dina primära arbetsuppgifter kommer vara kopplade till att svara på mail, telefon och allmänna administrativa arbetsuppgifter.

Du erbjuds
- Ett givande sommarjobb
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Svara på mail och i telefon
* Stötta kollegor med administrativa uppgifter
* Vara spindeln i nätet och serviceminded


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar logistik eller likvärdigt på universitetsnivå.
- Har god datavana.
- Behärskar svenska flytande i tal och skrift då arbetet kräver de.
- Kan behärska grundläggande engelska.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Flexibel
- Kommunikativ
- Orädd

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 maj 2024
  • Ansök senast: 8 juni 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Office manager till GarBo

Office manager till GarBo

14 juni 2024

Mötesplatskoordinator

14 juni 2024