Sommarpersonal sökes till vår kundservice!

Arbetsbeskrivning

Vårt mål är att bli Sveriges bästa kundservice! För att nå dit är vi nu på jakt efter dig som älskar försäljning, som förstår vad god service innebär och som vill hjälpa oss att nå ut med våra värdeskapande produkter och tjänster. Du får gärna ha erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare, men det är inget krav. Vi ger dig förutsättningarna för att lyckas! Låter det intressant? Läs vidare!

Vi söker nu efter ett 10 tal kundservicemedarbetare som ska hjälpa till att bemanna vår kundservice under juli och augusti månad. Arbetet som kundservicemedarbetare innebär att ta emot inkommande samtal, aktivt arbeta med merförsäljning och winback mot uppsatta mål samt ge service i toppklass. Avdelningen består idag av ca. 25 agenter och två teamleaders. För rätt person finns det goda möjligheter att få fortsatt anställning efter sommaren antingen på heltid eller som extrajobb vid sidan av dina studier.

Vi är på jakt efter dig som:

Drivs av att nå resultat: Vi arbetar efter tydliga mål och ger dig förutsättningar att nå dem genom utbildning, en dedikerad teamleader och löpande måluppföljning.

Är tävlingsinriktad: Gillar du utmaningar? Då kommer du att trivas på vår kundservice!

Ser god service som en självklarhet: Du förstår kundens behov och är effektiv i dina samtal.

Sprider energi: Vår kundservice präglas av mångfald. Är du en positiv energispridare kommer du trivas utmärkt!

Tycker om försäljning: Du tycker om att arbeta med både merförsäljning och winback över telefon.

Vidare talar du och skriver svenska flytande. Du har grundläggande kunskaper i engelska. Du har god datavana och kunskaper i Windows- och Officepaketet. Har du erfarenhet av arbete på säljande kundserviceavdelning är det meriterande.

Lön: Fast grundlön + attraktiv bonusmodell.

Placering: Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor på gärdet i Stockholm.

Arbetstider: Kundservice har idag öppet kl. 08:00 - 18:00 alla vardagar och arbetstiden är för närvarande varannan vecka kl. 08:00- 16:30 samt varannan vecka kl 9.30- 18.00 varje helgfri vardag. Vi bjuder på frukost varje morgon mellan kl 08:00-09:00.

Ansökan: Ansök via www.mysafety.se eller genom att maila Malene Di Febbraro, HR Generalist: malene.difebbraro@mysafety.se Märk ansökan "KS01". Vi intervjuar löpande, så vi rekommenderar att du skickar din ansökan redan idag.


mySafety Försäkringars affärsidé är att erbjuda produkter, tjänster och information inom vardagssäkerhet som ökar människors trygghet. Vi finns till för alla människor, på fritiden och på jobbet. Vi hjälper dem att skydda sina hem, sina bilar och personliga ägodelar och ser till att de känner sig trygga när de reser på semester eller bara till affären. Våra primära tjänster är ID-skydd som preventivt motverkar identitetsstöld samt assisterar och ersätter vid ett genomfört bedrägeri samt SpärrService som spärrar förlorade bank-och kreditkort, mobiltelefoner, ID-handlingar och returnerar förlorade nycklar. mySafety Försäkringar har sedan starten 1999 vuxit till en ledande internationell företagsgrupp inom vardagsrelaterade säkerhetstjänster och har idag över 1 miljon användare. mySafety Försäkringar AB ägs sedan 2009 av Litorina och verksamheten bedrivs från huvudkontoret på Gärdet i Stockholm.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristoffer Lundqvist, Rekryteringsansvarig

Helena Lenander, Teamledare
0840838000
Gustav Höög, Teamledare
0840838000
Gustaf Cronquist, Kundservicechef
08-408 380 00
Gustaf Cronquist, Customer Service Director
0840838000
Jakob Anderberg, HR Business partner

Xandra Bjurling, Rekrytering
0735 26 36 32
Xandra Bjurling, Rekrytering
0735 26 36 32
Peter  Wiklund, Kundservicechef
0709118892
Alexandra Andersson,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: mySafety
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön+provision
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 12 juni 2015

Besöksadress

Vaksalagatan 12, Uppsala
None

Postadress

Tegeluddsv. 76
Stockholm, 11528

Liknande jobb


27 april 2024

27 april 2024

27 april 2024