Sommarvikarier för kommande uppdrag som ekonomiassistent

Sommarvikarier för kommande uppdrag som ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

Vi på SJR söker konsulter för sommaruppdrag till våra kunder. Vi ser gärna att du har möjlighet att arbeta under juni-augusti utan någon längre semester. Våra kunder finns inom olika branscher och på olika ställen runtom i Göteborg.

Vad innebär rollerna och vem söker vi?
Beroende på uppdrag varierar även arbetsuppgifterna. Som ekonomiassistent är vanliga arbetsuppgifter hantering av leverantörs- och/eller kundreskontra samt i vissa fall även löpande bokföring och avstämningar. Vill du utvecklas vidare inom ekonomi kan ett sommaruppdrag hos oss vara en bra start.

Vi söker dig som studerar en ekonomiutbildning eller motsvarande. Har du någon praktisk erfarenhet inom ekonomi eller administration så är det ett plus.

För att passa väl i rollen som SJR-konsult och ute hos våra kunder är anpassningsbarhet av stor vikt. Som person ser vi att du är positiv och flexibel med en god förmåga att sätta dig in i nya roller och organisationer och samverkar väl med olika typer av människor. I övrigt är ditt sinne för struktur och noggrannhet av stort värde.

Har du möjlighet att arbeta i sommar och ovanstående beskrivning stämmer in på dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan omgående!

Ansökan
För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-64716 53. Vi intervjuar löpande och tjänster kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-04-26.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 april 2020
  • Ansök senast: 26 april 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024