Sommarvikarierande kundcentermedarbetare

Arbetsbeskrivning

Befattningens syfte och innehåll: Vara en del av VTD:s kundcenter.Mottagare av prenumerationsärenden samt reklamationsärenden och frågor vid distributionsstörningar via telefon och mail. Arbetsuppgifter: Hantering av Göteborgs-Postens prenumerationsärenden Reklamationsmottagning för ett flertal tidningar via telefon och mail.Önskvärd/Nödvändig utbildning: Avslutade gymnasiestudier Erfarenhet/Särskild kompetens: Kundserviceerfarenhet liksom erfarenhet från call-center.Säljerfarenhet är meriterande God datorvana Personliga egenskaper: Serviceinriktad med kunden som fokus.Att kunna behandla alla människor lika är ett krav då du är företagets ansikte utåt.Du är kommunikativ både i tal och skrift, engagerad, lyhörd, social och tycker om att samarbeta med människor.Som person är du positiv med god pedagogisk förmåga och du ser lösningar istället för problem.I ditt sätt mot kunden är du professionell då det är viktigt att du inte låter dig provoceras vid svårhanterliga samtal.Kontakter - Samarbeten - Mötesforum: Tätt samarbete med teamledaren och medarbetare i din arbetsgrupp.Du rapporterar till teamledaren och kundcenterchefen.Du ansvarar för att delta i de möten som förekommer på din avdelning. Ansvar/omfång: Att vara lyhörd för kundens ärende samt att vidta nödvändiga åtgärder.Ansvara att vara en del i verksamheten på kundcentret. Arbetstiden är schemalagd under Kundcentrets öppettider.Kundcentret har öppet måndag till fredag 07-18 samt lördagar 07-12 och söndag 07-13.

Sammanfattning

Besöksadress

Polhemsplatsen 5
None

Postadress

None
GÖTEBORG, 40502

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010