SOS operatörer

Arbetsbeskrivning

Vi söker en SOS-operatör till Eskilstuna Tjänsten är på 100 % och dygnstjänst, vilket innebär att man arbetar dygnets alla timmar och årets alla dagar. Dina arbetsuppgifter blir bland annat att besvara nödnumret 112, prioritera, larma räddningstjänst och dirigera ambulans. Du ska också besvara larmsamtal såsom trygghetslarm, överfallslarm, inbrottslarm m.fl. De personer vi söker ska vara över 23 år, svenska medborgare, ha lägst gymnasiekompetens och goda kunskaper i Officepaketet. Vi ser gärna sökande med såväl svensk som utländsk bakgrund. Som SOS operatör är det viktigt att du är har god simultankapacitet, är stresstålighet, har god servicekänsla, att du behärskar det svenska språket fullt ut och har goda kunskaper i engelska, har du dessutom andra språkkunskaper ses det som en merit. Lämplig bakgrund är erfarenhet från sjukvård, räddningstjänst eller angränsande områden. Vi ser gärna att du är undersköterska med akutvårdserfarenhet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ing-Marie Högberg
031-703 10 56
Sandra Hjerling
031-703 10 51
Stefan Winblad
040-676 98 18
Monica Nordström
08-454 37 58
Tommy Sjölander
060-553311
Gruppchef Camilla Nylén
035-266 70 07
Magnus Backman
063-750816
Anneli Hallberg
031-703 10 52
Hans Danielsson
023-762806
Anders Larsson
054-556314

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SOS Alarm
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 september 2007
  • Ansök senast: 1 oktober 2007

Besöksadress

Kristinehedsvägen 2
None

Postadress

Box 5776
Stockholm, 11487

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010