OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundföretaget
Vi söker nu en helpdesktekniker i IT-supporten till vår kund. Kunden är ett internationellt företag inom telefoni/kontorsutrustning och du kommer att arbeta på deras kontor i Umeå. Kunden har starka produkter/tjänster och är en spännande arbetsgivare.
Arbetsbeskrivning
Rollen som helpdesktekniker i IT-supporten innebär i korthet att ta inkommande samtal och mail från användare som behöver hjälp med sina IT-relaterade problem. Du kommer att arbeta i ärendehanteringssystem och lösa en hög procent av de inkommande samtalen.
Din profil
Har du cirka 1-2 års erfarenhet av IT-support, stort intresse för IT och problemlösning kommer du att passa in och trivas bra med jobbet.
Kompetensområden du ska ha kunskap och erfarenhet av är:
- Active Directory
- Ärendehanteringssystem
- Windows 7/8
- MS Office
- Exchange/Outlook
- Citrix (önskvärt)
Vårt företag
Qwork är ett rekryterings- och bemanningsföretag. Vi är auktoriserade av Almega Bemanningsföretagen samt certifierade i ISO 9001 för kvalitetsledning, ISO 14001 för miljöledning och OHSAS 18001 för arbetsmiljöledning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Carlsson
Carin Carlsson
08-21 55 60 (växel)
Josefin Kernell
Johanna Hellman
08-21 55 60
Frida Nilsson
090124899
Sara Tidebro
090-12 29 20
Sara Tidebro
090 12 29 20
Josefin Kernell
Sara Tidebro
090 12 29 20
Frida Nilsson
090-124899