Spansktalande Servicedesk tekniker

Arbetsbeskrivning

Är du en utåtriktad person som tycker om att ha kontakt med människor?Har du datorvana och kunskaper i Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer?Talar du dessutom tyska?Fujitsu Services söker nu Spansktalande servicedesk tekniker till vår Service Desk på Lidingö Du arbetar med att hantera användarfrågor och felanmälningar från användaren hos en av våra kunder.För oss är det viktigt att användaren får så mycket hjälp som möjligt redan vid första kontakten med vår Service Desk, därför är det viktigt att hela tiden vidareutveckla vår höga kompetensnivå hos våra tekniker.Då vår kund har verksamhet i Spanien är det mycket viktigt att du förutom svenska och engelska även behärskar det spanska språket.Vi söker dig som har god datorvana och gärna erfarenhet inom teknisk support för Microsoft-plattformar med tillhörande applikationer.För att lyckas i tjänsten bör du vara mycket bra på att hantera kundrelationer per telefon och e-post.Du är en stresstålig, positiv och kommunikativ person som har djup servicekänsla.Förskjuten arbetstid kan förekomma.Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, rekrytering sker löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fujitsu Services AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 24 oktober 2008
  • Ansök senast: 23 november 2008

Liknande jobb


4 juni 2024