OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en receptionist till Spinn. Som receptionist har du en mycket central roll och ansvarar för företagets trivsel och service. Du fungerar som en intern support och finns tillgänglig för alla vid behov. Du ansvarar för inkommande samtal, posthantering, tar emot besökande, kunder, leverantörer och gäster och har koll på dina medarbetare under arbetstid. Du ansvarar även för trivsel och ordning på kontor och i receptionen samt ser till att hålla ytor och konferensrum undanplockade och representativa. I rollen ingår även kontakter med leverantörer samt att sköta kontorsrelaterade beställningar, inköp, ordna med matbeställningar och inköp till frukostar, luncher och andra möten, sköta handkassa och enklare administration. Du är en handlingskraftig person som ser vad som behöver göras och har en starkt serviceinriktad personlighet. Då du är byråns ansikte utåt för gäster, kunder och leverantörer ställs krav på att du har ett gott omdöme och trivs med att fronta människor med ett leende nära till hands. Självklart krävs att du är en prestigelös person som tar tag i stort som smått och har öga för helheten. Du bör ha några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start under sensommaren/hösten 2010. Stämmer du in på ovanstående beskrivning är du varmt välkommen med din ansökan och CV via nedanstående länk snarast möjligt, dock senast den 13 augusti 2010. Urvalsprocessen kommer att ske löpande. Har du ytterligare frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Susanne Waering på Sense Rekrytering.