Spontanansökan - Administratör

Arbetsbeskrivning

För att ligga steget före vid framtida, spännande kontorsassistentsuppdrag söker vi på Ryska Posten Bemanning kontinuerligt efter duktiga kandidater. Vi letar efter administratörer som vill växa och utvecklas i rollen tillsammans med oss. Ta chansen och skicka en spontanansökan så gör vi allt för att hitta den perfekta tjänsten för just dig. Uppdragen som vi kan erbjuda är både på heltid och deltid med potentiell start omgående.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Detta är en spontanansökan till administrativa roller för uppdrag ute hos någon av våra kunder i Stockholm. Vi har kunder verksamma i flertalet olika branscher. Vi söker efter kandidater med varierad erfarenhet och det absolut viktigaste är att du brinner för att leverera service i världsklass. Men andra ord, är du en erfaren administratör som är redo för nya utmaningar eller vill du påbörja din karriär inom kontorsservice, då är detta perfekt för dig. Våra erfarna rekryterare matchar sedan din kompetens med en perfekt tjänst för just dig.



VI SÖKER DIG SOM

- Är i början av din karriär och ser en tjänst som administratör som ditt nästa steg
- Har tidigare erfarenhet av att arbeta som administratör men är redo för nya utmaningar
- Brinner för att leverera service i världsklass
- Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
- Har kunskaper i Office-paketet


Som person är du prestigelös, har ett starkt driv, är serviceinriktad och är en administrativ stjärna. Du är positiv, lättsam och har förmågan att arbeta självständigt samt att ta egna initiativ. Du delar våra värderingar: vilja, hjärta och engagemang.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2021
  • Ansök senast: 3 mars 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Extrajobb som VD-assistent

Extrajobb som VD-assistent

25 oktober 2021

25 oktober 2021