Sr Contract Support

Sr Contract Support

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på ett internationellt företag i en roll med goda utvecklingsmöjligheter? Är du strukturerad, kommunikativ och trivs i en roll där du är spindeln i nätet? Då är du rätt person för tjänsten som Contract support! Sök redan idag då urvalet sker löpande.

CBRE fortsätter att växa och vi söker nu flera Contract supports till en våra internationella kunder med placering i Kista. Vi är ett sammansvetsat team, som jobbar tätt tillsammans för att erbjuda våra kunder den bästa möjliga servicen. Vi arbetar med kollegor runt om hela världen, vilket ger ett variationsrikt arbete.

Du kommer att jobba med ett stort driftteam, där vi supporterar kunden med deras rikstäckande behov av service på olika nivåer. Tjänsten är delad i två ansvars områden - Financial administration där man ansvarar för fakturering, diverse finansiella rapporter, support med Arbetsmiljöarbetet, inköpsprocess - säkerställa att vi i hög grad använder våra godkända leverantörer, vara superanvändare i våra affärssystem mm. Det andra ansvarsområdet är som Facility administration, där du har operativt ansvar för att vi levererar i enlighet med våra affärsöverenskommelser, leverantörskontrakt och uppsättning av nya service, daglig kontakt med kund och leverantörer, hantera eskaleringar etc.

Vi är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också vill leva efter dessa.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Säkerställa att såväl leverantörs- som kundfakturor hanteras och betalas korrekt
* Ta fram underlag, upprätta interna och externa månads- och kvartalsrapporter samt presentera dessa till kund och interna intressenter
* Utveckla och forma modeller för uppföljning och rapportering för att förbättra standarder för den finansiella hanteringen
* Vara behjälplig vid månads- och årsbokslut samt budgetarbete
* Ansvara för inköpsprocesser och ha kontakt med befintliga samt nya leverantörer
* Medverka och planera avstämningsmöten med kunden och leverantörer samt säkerställa god kommunikation med dessa
* Säkerställa kvalitet och säkerhet, i enlighet med lagbestämmelser och vårt SLA (Service Level Agreement) med kund.
* Ha en god förståelse för aktuell lagstiftning, i miljö-, säkerhet- och kvalitetsrelaterade frågor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CBRE GWS Sweden
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2023
  • Ansök senast: 22 juni 2023

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024