OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Transcom World Wide är ett Customer Relationship Management företag som ingår i Industriförvaltningen AB Kinnevik.I oktober 2004 startade Transcom World Wide projektet Transborder med försäljning från Spanien.Försäljningen sker via telefon mot den Skandinaviska och Franska privat- och företagsmarkanden.Projektet består av c:a 50 säljare och 5 teamledare i Barcelona.Just nu söker vi en Staff Coordinator.Sammanfattning av tjänsten: Staff Coordinator är ansvarig för rekrytering, inkorporering av nya medarbetare, fortlöpande information och stöd till Teamleaders och Business Manager om förändringar inom HR-området, stöd och information till agenter vad gäller sjukdom, semestrar, arbetsvillkor etc.Diverse administrativa uppgifter samt översikt över organisationen och dess behov. Beskrivning av roll och övergripande mål: Staff Coordinator arbetar i tätt samarbete med Business Manager, Teamleaders, agenter, HR-avdelningen och TQM.Rapporterar till Business Manager. Rekrytering, inkoorporering, administration av anställdas personuppgifter, semestrar, anställningsperioder etc, sammanställning av slutlöner, kontakt med bank, IT, behjälplig i diverse HR-relaterade frågor samt koordinering av utbildningar, anställningar, uppsägningar etc Kvalifikationer och erfarenhet: -Erfarenhet från liknande verksamhet -Erfarenhet av att jobba självständigt -Kännedom om rekrytering -Flytande i Svenska/Norska och Engelska, såväl skrift som tal Profil: -Själv vara motiverad och kunna tänka kommersiellt.-Tycka om att/och lyckas vara självständig.-Vara starkt motiverad och beredd att arbeta hårt.-Ha en stark personlig energi och tycka om att arbeta i en livlig miljö.-Vara mycket flexibel och välkomna ombyte/förbättringar.-Vara uppfinningsrik inom ramen av franchise. Språkkrav: Engelska och Svenska/Norska