Stort fastighetsbolag i Göteborg söker IT-support

Stort fastighetsbolag i Göteborg söker IT-support

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som är serviceorienterad IT-support till ett stort fastighetsbolag i centrala Göteborg

Det här är ett jobb för dig som är mycket serviceorienterad och har ett starkt It-intresse. Du kommer att få möjlighet att utvecklas i ett stort fastighetsbolag med placering i centrala Göteborg. Det påbörjas som ett konsultuppdrag för att senare övergå i anställning.Du ingår i ett mindre team och har alla förutsättningar för god upplärning. Det viktigaste är att du sätter service i första rummet och kan påbörja ditt nya arbete omgående!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Företaget är en mycket uppskattad arbetsplats och du kommer tillhöra IT-avdelningen. Du kommer att få en gedigen introduktion och upplärning under sommaren för att kunna vara igång på ett mycket bra sätt när hösten kommer. Det är ett långsiktigt behov och planen är att det ska övergå i en anställning efter 6 månader.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Huvudsakliga arbetsuppgifter;
• Support (1-line & viss 2-line)
• Hantera ärenden
• Telefonsamtal
• IT-administrativa uppgifter (behörigheter, checklistor, rutinbeskrivningar)
• Skapa och underhålla informationspaket: lathundar/FAQ
• Driftövervakning
• Hantering incidenter

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du ingår i ett team om 4 personer som hanterar supportärenden och driftövervakningen för hela företagskoncernen. Tillsammans tar ni ansvar för att det ska fungera och dina arbetstider är kontorstider, men det innebär även att det ibland blir arbete på kvällar för framförallt systemuppdateringar.

Startdatum är omgående, vilket betyder att vi vill ha in din ansökan direkt då vi arbetar med löpande urval i processen.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har ett genuint serviceinriktat mindset, IT intresse och eventuell teknisk utbildning. Vi ser gärna att du har en eftergymnasial IT-utbildning på minst 1 år alt. arbetslivserfarenhet på minst 1 år inom support/drift/helpdesk.

Du är van vid att ha kundkontakt och förstår värdet av att leverera förstklassig service. Du har lätt för att samarbeta, är lösningsorienterad och lättlärd.

 

 

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG IT Digital som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2020
  • Ansök senast: 22 juni 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


17 maj 2024

SSAB - Onsite IT Support Specialist

SSAB - Onsite IT Support Specialist

16 maj 2024