Strategisk inköpare som vill bli konsult? Nu söker vi vår nästa stjärna

Strategisk inköpare som vill bli konsult? Nu söker vi vår nästa stjärna

Arbetsbeskrivning

SOCAB Swedish Office Consulting AB är ett av de ledande företagen inom offentlig upphandling med huvudkontor i Stockholm. Vi satsar nu på att bli en "totalleverantör" av inköpskonsulter då de löpande förfrågningarna ökat markant på den privata sidan. Som konsult är du ute på uppdrag hos olika kunder i normalt 6-12 månader.
Vi behöver därför utöka organisationen med strategiska inköpare. Om du gillar ett fritt och flexibelt arbete under ansvar och att knyta kontakter, är det inköpskonsult du ska bli.
Vill du bli en del av oss? Som konsult hos SOCAB är du mer än en konsult. Du är en del i vårt team och vi arbetar tillsammans för att utveckla morgondagens konsultbolag. Vi vill alltid framåt och vi vill alltid bli ännu bättre. För att trivas hos oss behöver du vara intresserad av att bygga nya relationer samt vara engagerad och drivande som person.
Vi tror att nedan kvalifikationer stämmer överens på dig;
· Du har erfarenhet av strategiskt inköp genom minst 3 års praktiskt inköpsarbete och/eller har en relevant inköpsutbildning som du praktiserat under några år.
· Examen inom juridik, ekonomi, teknik eller YH-utbildning är meriterande.
· Har du tidigare erfarenhet av att jobba som konsult är även det meriterande.
· Du formulerar dig väl i tal och skrift och är kommunikativ
· Förhandlingsvana
· Du strävar alltid efter gott resultat och har ett lyhört sinne
Det vi kan erbjuda dig är kompetensutveckling, karriärsteg och inte minst roliga aw:s där du träffar dina kollegor regelbundet. Vi ger dig också friskvårdsbidrag, flextid, möjlighet att arbeta på distans, tjänstepension med tillägg och försäkringar
Och du vill kanske också veta vad våra konsulter tycker om att vara en del av SOCAB, då kan du läsa mer om det här


Om du har några frågor är du varmt välkommen att höra av dig till Thomas på thomas.rockmyr@socab.se eller ringa 073-558 97 10.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SOCAB Swedish Office Consulting AB Hägersten
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 september 2020
  • Ansök senast: 31 oktober 2020

Postadress

Västertorpsvägen 135 1TR
Hägersten, 12944

Liknande jobb


20 augusti 2010

Duktig inköpare till större företag

12 februari 2010

22 april 2010

Inköpare

3 mars 2010