OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Rollen innebär Att du direkt underställd vår Customer Operations Manager och är inför denna ansvarig för tolkning och utförande av sina arbetsuppgifter med dess befogenheter och kontakter Ansvarar för att operativt leda övriga medarbetare inom Kundcenter Etablerar och utvecklar en god relation med externa parter Huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda och fördela det dagliga arbetet inom Kundcenter Säkerställa att rutiner, processer mm finns tydligt dokumenterat och förstått av samtliga medarbetare på Kundcenter Utveckla arbetet inom Kundcenter mot en ökad effektivitet och kvalitet genom uppföljning mot relevanta nyckeltal Sköta nödvändig daglig kommunikation med interna och externa intressenter Besvara kundsamtal samt rapportera samtal och ärenden i enlighet med beslutade rutiner Vi tror att du: Har 3-5 års erfarenhet från Kundcenter / Callcenter verksamhet, helst på såväl medarbetar- som Teamleader nivå. Resultat- och lösningsorienterad En utpräglat kundorienterad inställning Förmåga att uppnå goda resultat genom andra Strukturerad och med förmåga att hantera en hektisk vardag i ett säljbolag Resultat- och lösningsorienterad Erfarenhet från SAP är meriterande . Anser du denna beskrivning stämmar in på din profil?
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Consultant Daniel Paulus
08-7341700
Servicechef Edhem Zecevic
08-7341700