OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa och framgångsrika fastighetsmäklarföretag. Företaget grundades 1997 och har idag drygt 170 anställda med en omsättning på ca 200 MSEK. De närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Malmö, Lund, Göteborg och Varberg. Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar och växa.
Vi är en marknadsavdelning som sköter produktion till stöd för vårt fastighetsmäkleri samt profilering och marknadsföring av vårt varumärke.
Nu söker vi en noggrann och stresstålig marknadsassistent på heltid som älskar att vara där det händer. Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen vara under kontorstid, men även under obekväma tider så som tidiga mornar, sena kvällar och helger. Du kommer ha ett nära samarbete med fastighetsmäklare, projektledare och originalare. Vi ser det som en styrka att du är flexibel, är lättlärd och snabbt kommer in i nya roller. Utbildning inom grafisk produktion är en fördel, god teknisk förståelse är ett krav. Bra förmåga att driva och organisera projekt samt van att arbeta mot deadlines. Du arbetar i WebTops annonssystem.
Dina uppgifter
* Du ansvarar för annonsbokningar, mailutskick, profilprodukter osv.
* Du ska finnas behjälplig för olika typer av event.
* Du representerar varumärket utåt har en del kontakter med våra samarbetspartners och sponsorer.
* Du kommer också att vara ett stöd för marknadsavdelningen i stort och smått
* Vara Projektledare och Marknadschef behjälplig med olika sorters marknadsrelaterade uppgifter
* Du ansvarar för vår annonsering i tidningar varje vecka
* Producerar och kvalitetssäkrar annonssidor
* Säkerställer leverans av annonser, trycksaker och marknadsföringskampanjer inom ramen för deadline
Dina kvalifikationer och erfarenheter
* Du har B körkort med mycket god körvana.
* Tidigare erfarenhet av arbete i liknande befattning är en fördel men inget krav
* God kunskap i Officepaketet
Dina personliga egenskaper
Du är stresstålig, självgående, social, positiv, serviceinriktad, problemlösningsorienterad och inte minst kvalitetsmedveten. Du är dessutom noggrann och arbetar bra i team. Du har bra förmåga att driva och organisera mindre projekt samt är van att arbeta mot deadlines. Vi ser det som en styrka att du är flexibel, lättlärd och snabbt kommer in i nya roller. Erfarenhet av att arbeta med sociala medier är en fördel.
Urval sker löpande, tjänsten tillsätts snarast.
Visstidsanställning 12 månader med möjlighet till förlänging.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fahim Farouq
073 514 44 75
Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Caroline Uhlin, Projektledare Marknad
caroline.uhlin@erikolsson.se
Anna Lindström
070-723 82 50
Rekryteringsansvarig Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Kontorschef Leo Johansson
0733-47 63 20
HR-Chef Caroline Pedersen
08-55551300
Chef Mäklarservice Fahim Farouq
073 514 44 75
Teamledare Säljstöd Anna Lindström
070-723 82 50
VD Erik Olsson
070 760 66 00 eller erik.olsson@erikolsson.se