OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil.Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet.Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.De är PerformIQ!PerformIQ söker för kunds räkning en säljadministratör för ett uppdrag på ca 4 månader.Vår kund är marknadsledande inom sortimentet byggbeslag, sakvaror samt lås och säkerhetsprodukter till bygg- och fastighetsbranschen.Geografiskt täcker bolaget hela Sverige och söker nu förstärkning till sitt kontor i Kista.Beskrivning av arbetsuppgifter: Som säljadministratör kommer du att arbeta tätt med säljorganisationen och erbjuda dem backup i varierande ärenden.Arbetet innefattar mycket administration och telefonkontakter såväl internt som externt.Du kommer bland annat att utföra enklare ekonomisysslor som att administrera leverantörsfakturor i SAP, följa upp logistikärenden och reklamationer.Du kommer även att stå en del i kontorets reception.Beskrivning av krav/önskemål: Vi söker dig som tidigare arbetat med administration och kundkontakter.Erfarenheter av bygg- eller fastighetsbranschen samt kunskaper i affärssystemet SAP är meriterande.Som person är du relationsbyggande, noggrann och strukturerad.Du är en handlingskraftig problemlösare som trivs i denna typ av roll.För att arbeta som konsult på PerformIQ är det meriterande om du har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen.Ange gärna vilken idrott du har utövat i din ansökan. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos en av våra kunder. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!