Strukturfantast till Wheelys Café

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Wheelys Cafés räkning en administrativ assistent som vill vara en del av deras kreativa och hängivna team. Tjänsten är på heltid (08-17) med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang. 

Om Wheelys Café: 
Wheelys är världens snabbast växande café-kedja bestående av organiska cykel-caféer som gör det möjligt för vem som helst att starta sin egen caféverksamhet. Sedan starten 2014 kan Wheelys affärsidé inte beskrivas som annat än en framgångssaga då de redan har över 500 caféer i 66 länder världen över. Wheelys har inte minst fått ta del av Y Combinators eftertraktade investeringsprogram och på så vis fått både publicitet och en god grund att stå på.

På Wheelys kontor i Sverige sitter de 7 medarbetarna i stora och moderna lokaler vid Sickla köpkvarter. De söker nu efter en person som vill arbeta nära deras Co funder och bringa ordning i hans dagliga arbete. Detta är en möjlighet för dig som vill få in en fot på ett spännande start-up företag i snabb utveckling. Genom detta uppdrag kommer du att vara anställd som ambassadör genom oss på Ryska Posten Bemanning.

Om tjänsten:  
Som administrativ assistent kommer du att stötta och underlätta det dagliga arbetet för Wheelys Co-funder. Detta innebär att du kommer att ha arbetsuppgifter av varierande karaktär inom försäljning, administration och sociala medier. Då Wheelys är ett nystartat, förändringsbenäget och fartfyllt företag gäller det att du har förståelse för deras vision och inte är rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs. Du kommer att arbeta i en självständig roll där du samtidigt ska kunna arbeta tillsammans med övriga medarbetare i teamet när det behövs. Då teamet är litet och företaget nystartat ställs höga krav på din flexibilitet och prestigelöshet.

Vem söker vi:  
Vi söker dig som är en initiativtagande doer med starkt ordningssinne. Wheelys behöver en person som kan bringa ordning och struktur i deras kreativa kaos. För att lyckas med detta är det meriterande om du har en eftergymnasial utbildning inom Business Management eller likvärdigt. Du ska ha god datavana och gärna kunskaper inom Photoshop eller programmering. Det är önskvärt om du har arbetat i en liknande roll tidigare eller ha erfarenhet från en start-up. Då wheelys är ett internationellt företag ska du kunna tala och skriva på både svenska och engelska.

Som person är du kommunikativ, prestigelös och lösningsorienterad. Du är driven, orädd och har lätt för att ta egna initiativ. Wheelys hoppas finna någon som vill vara en del av deras fortsatta framgång och stor vikt kommer därför läggas vid dina personliga egenskaper! De letar framförallt efter en person som vill ha roligt på jobbet!

Start omgående, urval sker löpande.     
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Eriksson

Rakel Lilja

Vedrana Hubanic, Ansvarig Göteborg
031 - 320 33 01

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Personlig lönesättning
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 19 augusti 2016

Besöksadress

Sandhamnsgatan 63B
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11528

Liknande jobb


16 maj 2024