Studenter sökes för extrajobb inom digital support!

Studenter sökes för extrajobb inom digital support!

Arbetsbeskrivning

Nu söker en av Sveriges största livsmedelsbutiker studenter till extrajobb inom digital support! Vill du vara med på en utvecklingsresa inom den digitala världen på sidan av dina studier och skapa kontakter inför framtida karriär? Är du intresserad av IT eller en stjärna på appar? Nu har du chansen! Välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu för kunds räkning flertalet studenter som vill jobba extra med digital support. Du kommer att jobba i ett Scan & Pay-team tillsammans med utvecklare, produktägare och andra supportmedarbetare, i företagets enhet för service och support. Dina arbetstider kommer att variera inom tiderna 7-20 på vardagar, där vi försöker matcha dina arbetstider utifrån dina studiers schema.

Du erbjuds


* En fot in i ett spännande del av företaget som är i utvecklingsfas
* Arbete i fina lokaler, bra beläget i Solna
* En möjlighet att vara med på en spännande resa inom utveckling av appar och system
* En fot in på Academic Work för framtida karriär


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att besvara inkommande ärenden i systemet Jira. Frågorna som inkommer är kopplade till en betalningslösning som är under utveckling.

I ditt arbete ingår uppgifter som:


* Lösa ärenden som kommer in via systemet
* Kundbemötande
* Hjälpa interna butiksmedarbetare och chefer med frågor och ärenden
* Hantera och lyfta fram förbättringsförslag
* Lösa problem som uppstår och kommunicera dem
* Hjälpa till med onboarding av systemet för butiker
* Ha direkt kommunikation med apputvecklare, produktägare och leverantörer


VI SÖKER DIG SOM
* Studerar på högskola eller universitet med minst två terminer kvar av dina studier (meriterande om du studerar it/programmering eller liknande)


* Har tidigare erfarenhet av arbete mot slutkund och/eller kundsupport
* Kan formulera dig väl på svenska och engelska i tal och skrift då kommunikationen kan ske på båda språken
* Vi ser gärna att du har förståelse för och/eller har ett intresse för teknik/it


Som person är du:

Vi tror att du trivs att arbeta tillsammans i ett team där man hjälper och stöttar varandra. Vidare tror vi att du är:


* Lösningsorienterad
* Serviceinriktad
* Kommunikativ
* Självgående


Övrig information


* Start: Början av september
* Omfattning: Deltid (10-12 h/veckan)
* Placering: Solna, Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2021
  • Ansök senast: 18 september 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Servicetekniker till Larmcentralen

19 april 2010

12 april 2010

Servicetekniker, data

22 juli 2010