Studentjobbare inom Kontorsservice sökes!

Arbetsbeskrivning

Är du studerande och på jakt efter ett extrajobb? Är du flexibel, strukturerad och brinner för service? Då är rollen som studentmedarbetare inom kontorsservice hos oss på Heimstaden, något för dig! Rollen innebär stöttning till hela huvudkontoret i Malmö och du rapporterar till vår Office Manager.
Vad innebär rollen?
Rollen som studentmedarbetare inom kontorsservice är väldigt varierande, där några exempel på arbetsuppgifter är:
Ta emot gäster
Förbereda för möten
Administrativa uppgifter så som att kopiera, scanna, arkivera
Hålla rent och snyggt i lokalerna
Förbereda frukost/fika, handla lunch, veckobeställning av mat m.m.
Posthantering
Arbetstiderna är dagtid mellan 08-17, där det kommer finnas behov både heldagar men även vissa halvdagar. Vi ser att du ska vara tillgänglig för att jobba cirka två heldagar per vecka och sedan lite mer under ex. jul och sommar.
Vad behöver du kunna och ha för bakgrund?
För att lyckas i denna tjänst behöver du lägst ha en utbildning på gymnasienivå samt att du hars erfarenhet från serviceroller sedan tidigare, allra helst inom liknande arbete och/eller receptionsarbete.Då rollen innefattar många kundkontakter och relationsskapande arbete, är det viktigt att du känner dig trygg i och har erfarenhet av liknande situationer.
Du behöver studera på universitet/högskola/YH och det är meriterande att du studerar någonting kopplat till fastighetsförvaltning och har ett intresse för branschen, men inget måste. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, samt har B-körkort. 
Vem är du?
Vi söker just nu en strukturerad, flexibel och prestigelös person. Det är även viktigt att du som person är självgående och tar eget ansvar för att lösa de uppgiftersom tilldelas dig och tar initiativ till att hitta nya uppgifter att göra.
Du arbetar hela tiden för att hitta smarta(re) sätt att jobba. För att fixa vår miljö är du stresstålig – och med förmåga att prioritera. Du behöver vara noggrann, strukturerad och organiserad – med den nästan omöjliga kombinationen att samtidigt vara flexibel och kunna ta snabba kast i agendan. Utöver detta har du en naturlig förmåga att skapa och upprätthålla relationer, både till kollegor, kunder och entreprenörer då du är en person som håller vad du lovar. Har du dessutom humor och glimten i ögat, bör du inte tveka att söka för att bli en del av vårt team!
Heimstaden
Vi ser det som en självklarhet att du känner igen dig i våra kärnvärden CARE, DARE och SHARE. Läs gärna mer om vår kultur och vad våra medarbetare tycker om oss, här: https://heimstaden.com/jobba-har/
Ansökan
Din ansökan välkomnas senast den 7 augusti 2022. Vi kan komma att göra löpande urval och intervjuer så vi välkomnar din ansökan redan idag.
Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Här kan du läsa mer om hur en bakgrundskontroll går till: https://sri.se/faq-kandidat-bakgrundskontroll/
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterande chef Anett Gustafson. Vi väntar på dig - vad väntar du på?!

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Sahlberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Heimstaden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 juli 2022
  • Ansök senast: 7 augusti 2022

Besöksadress

Hagtornsgatan 9
None

Postadress

Hagtornsgatan 9
Gävle, 80282

Liknande jobb


Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024