Studerande Assistent till Junvik Consulting

Studerande Assistent till Junvik Consulting

Arbetsbeskrivning

Är du en samarbetsvillig, flexibel och initiativtagande student som vill arbeta i en varierad roll med flexibla arbetstider? Då har vi tjänsten för dig! Som Assistent på Junvik Consulting kommer du att stötta upp det dagliga arbetet med både administrativa och praktiska arbetsuppgifter.

OM TJÄNSTEN
I rollen som Assistent på Junvik Consulting kommer du att stötta upp det dagliga arbetet. Det är ett flexibelt arbete som kommer anpassas efter dig och dina erfarenheter. För att lyckas i rollen ser vi att du är en självgående, prestigelös person som inte är rädd för att ta egna initiativ. Arbetstiderna är flexibla och går att anpassa utefter dina studier. Du kommer att arbeta ca 4-12 dagar i veckan.

Du erbjuds
- Ett flexibelt och lärorikt extrajobb
- Möjlighet till att anpassa jobbet efter dina studier
- En engagerad konsultchef som kommer stötta och coacha dig i din fortsatta karriär

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Rollen som assistent på Junvik är en väldigt flexibel roll där viss del av arbetsuppgifterna kommer utformas efter vad du har för erfarenheter och kompetenser. Arbetsuppgifterna är varierande och vi ser gärna att du är självgående och tar egna initiativ till nya arbetsuppgifter. Arbetsuppgifter kan exempelvis vara:
* Skapa och redigera Powerpoint templates
* Gå igenom, sortera, redigera och uppdatera avtal
* Förbättra tryckmaterial
* Praktiska uppgifter så som skruva upp gardiner


VI SÖKER DIG SOM
- Är obehindrad i svenska och engelska då ditt arbete kommer ske på båda språk dagligen
- Studerar eftergymnasial utbildning med minst ett år kvar av studierna
- Har en vana av att arbeta i Office 365

Det är meriterande om du har
- Kunskap i programmet Endnote
- Har stor erfarenhet av word, och kunskap av att skapa wordmallar (.docx)

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Samarbetsinriktad
- Innovativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
För att läsa mer om företaget, klicka här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2023
  • Ansök senast: 18 september 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör till hotell

27 maj 2024

Socialadministratör Ekonomiskt bistånd i Partille kommun

Socialadministratör Ekonomiskt bistånd i Partille kommun

27 maj 2024

27 maj 2024

BESÖKSBOKARE Stocksund

27 maj 2024