OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Studerar du ekonomi på eftergymnasial nivå och vill ha ett meriterande extrajobb med start i december? Som ekonomiadministratör på Yabie Enterprise (tidigare CashIT) får du möjlighet att arbeta brett inom ekonomi och administration med bland annat leverantörsfakturor, kvittohantering och inkommande ärenden från kunder. Vi söker dig som trivs i en administrativ roll, som har ambition att utvecklas inom ekonomi och som är noggrannhet och struktur ut i fingerspetsarna. Välkommen in med din ansökan, urval sker löpande!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en ekonomiadministratör på 50% till Yabie Enterprise. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Yabie.
Yabie arbetar med att ta fram kassasystem och betallösningar för den nya tidens detaljhandel. Cash IT Retail är ett driftsäkert och funktionsrikt kassasystem med integrationer till affärssystem. Företaget hjälper butiker, retailkedjor och offentlig verksamhet att ta betalt, analysera säljdata och öka försäljningen. Målet är att alltid erbjuda högsta kvalitéts- och servicenivå, och de siktar alltid på långa relationer med deras kunder och leverantörer.
Du erbjuds
* Ett meriterande deltidsjobb vid sidan av studierna
* Chans att utvecklas inom ekonomiska frågor
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
- Leverantörsfakturor och kvittohantering
- Ta emot samtal via växeln och hantera inkommande ärenden
- Hämta och lämna post
- Informationsmail och arkivering
- Beroende på din erfarenhet kan du även få hantera in- och utbetalningar samt påminnelser
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasial nivå med inriktning mot ekonomi
- Har mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift
Det är meriterande om du
* Har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter
Vi söker dig som är
* Noggrann
* Självgående
* Strukturerad
Övrig information
* Start: December
* Omfattning: Deltid 50%, halvdagar måndag till fredag
* Placering: Karlstad, Inre hamn
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231