OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nyckeluppgifter
Fungera som support till telefonintervjuare, aktivt coacha och utbilda.
Följa onlineövervakningen och optimera resurser i realtid i pågående projekt.
Assistera i projekt med bemanning, hantering av material, kontakt mot intervjuare.
Ansvara för personaldatabas, vidareutbildning och projektgenomgångar.
Arbetsuppgifter
Vi söker dig som har erfarenhet av ledande befattning för att komplettera vår supervisorgrupp. Det viktigaste är att du brinner för att hjälpa andra människor utvecklas och att skapa en arbetsmiljö där medarbetare trivs och fungerar som ett team. Du har ett coachande förhållningssätt och förmåga att driva dig själv och andra framåt.
Vi förväntar oss att du är flexibel, stresstålig, engagerad och trivs på en position där du har kontakt med människor. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom Callcenter, Marknadsundersökningar eller Telemarketing.
Kompetensprofil
Datakunskaper, Office (Excel, Access, Outlook), goda kunskaper i svenska och engelska (tal och skrift) och arbetsledande kompetens. Erfarenheter inom callcenter är meriterande
Personlighetsprofil: Social, flexibel, initiativtagande, självgående.
Befogenheter och resurser: Representera företaget i kontakten med timpersonal. Uppdatera information till intervjuarna enligt överenskommelse med projektledare.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.
Om Ipsos
Ipsos, är en av de ledande leverantörena av marknadsundersökningar och datainsamling i världen!
Ipsos Observer samlar in och levererar högkvalitativ data till marknadsundersökare och forskningsinstitut inom både näringsliv och offentlig sektor. Med över 20 år i branschen kombineras lång erfarenhet och spetskompetens inom alla metoder för datainsamling. Sverige och Skandinavien är den huvudsakliga marknaden men självklart finns möjlighet att samla in data över hela världen då företaget har stor tillgång till flerspråkiga intervjuare och kontor i över 80 länder.
Ipsos Sverige har över 130 medarbetare fördelade över hela landet. Vi har kontor i Härnösand, Stockholm och Ronneby.
Vår ambition är att alltid genomföra projekt med ett stort engagemang och ge alla kunder ett personligt bemötande, detta har resulterat i många lyckade projekt och ständigt återkommande kunder. En av Ipsos ledstjärnor är kvalitet. Vårt fokus ligger på att hålla en jämn kvalitetsnivå som hela tiden stäms av mot givna mått.
Ipsos är ett multinationellt företag och det finns goda möjligheter till internutbildning samt karriärmöjligheter inom så väl Sverige som övriga världen.
Tjänsten är förlagd i Härnösand.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personaladm. Britt-Marie Jansson
0611 349723
0701074928
Personaladm. Britt-Marie Jansson
0611 349723
0701074928
Personaladm. Britt-Marie Jansson
0611 349723
Projektledare Patrik Lundgren
070-107 64 70
Personaladm. Maria Johansson
0611 349736
Projektledare Ingela Wahlgren
0611-349718
070-6237655
Projektkoordinator Linda Högman
0611-349724
0725184594
Projektkoordinator Christoffer Källström