OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SYKES är ett informations- och teknologi företag etablerat världen över som förser ett antal multinationella företag med datarelaterad service.Sykes verksamhet inkluderar bland annat teknisk hårdvaru- och mjukvarusupport, helpdesk service, e-handelslösningar, samt facility services.I Sverige är Sykes etablerat sedan 1991 och har för närvarande ca 600 anställda i Norden.I takt med att vi fortsätter växa, behöver vi nu förstärka vår organisation i den nordiska regionen och söker därför två drivna SUPERVISORS Som Supervisor leder och administrerar du ett team av Customer Service Representatives.Viktiga arbetsuppgifter är att motivera, coacha och utveckla teamet för att alltid ge professionell service till våra betydelsefulla kunder, samt att nå uppsatta mål enligt Sykes Mission. Du som person är en ledare, utåtriktad, strukturerad och med en drivande förmåga, och du tycker att det är stimulerande att se människor utvecklas.Du är noggrann men ändå effektiv och stresstålig, och du gillar att arbeta i en miljö där det hela tiden händer nya saker.Har du tidigare erfarenhet av arbete inom Call Center branschen är det meriterande.Eftersom vi arbetar i en amerikansk koncern är det viktigt att du är duktig i det engelska språket. Märk din ansökan "Supervisor".
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
Marjut Peiponen