OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår verksamhet i Dals-Ed söker vi Supervisors. Supervisor i vår organisation ansvarar för att leda och administrera ett support team.Viktiga arbetsuppgifter är att motivera, coacha och utveckla teamet för att alltid ge professionell service till våra betydelsefulla kunder, samt att nå uppsatta mål enligt Sykes Mission. Supervisor rapporterar till Program Manager här i Dals-Ed.Vi söker en person som trivs i ledarroll, är strukturerad och med en drivande förmåga.Du tycker att det är stimulerande att se människor utvecklas.Du är noggrann men ändå effektiv och stresstålig och du gillar att arbeta i en miljö där det hela tiden händer nya saker. Tidigare erfarenhet av arbete inom Call Center branschen eller ledarskap är meriterande.Koncernspråk är engelska. SYKES är en global leverantör som hanterar kundkontakt och relaterade tjänster för våra uppdragsgivare.Bolaget är noterat på NASDAQ och har nu mer än 24000 anställda och 45 verksamtheter globalt.Vår nordiska verksamhet är lokaliserad i Dals-Ed, Sveg och Stockholm, samt Åbo i Finland.Härifrån levererar vi tjänster inom kundtjänst, teknisk support och logistik till uppdragsgivare i hela Norden.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
Marjut Peiponen