Supply Chain Coordinator – Livsmedelsproduktion

Supply Chain Coordinator – Livsmedelsproduktion

Arbetsbeskrivning

Om Processbemanning AB:


Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne.  Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag.

Om tjänsten:
Vi söker en engagerad och driven lagspelare som brinner för Supply Chain Management och vill växa tillsammans med en av våra kunder! Med vår gedigna erfarenhet och expertis genomför vi nu en rak rekrytering för en spännande tjänst som logistik- och orderkoordinator. I denna roll kommer du att ha ett övergripande ansvar för att säkerställa en smidig och effektiv hantering av kundbeställningar, leveranser och fakturering. Vi söker dig som trivs i en dynamisk arbetsmiljö och vill vara med och bidra till vår kunds fortsatta framgång.

Din roll:
Du kommer att ha ansvaret för att koordinera och optimera flödet av kundbeställningar och leveranser, samt säkerställa att faktureringen sker både korrekt och i tid. I rollen kommer du att samarbeta nära både interna avdelningar och externa partners för att säkerställa effektiva och kundfokuserade processer. Du kommer att arbeta operativt i en snabb och dynamisk miljö, där varje dag bjuder på nya utmaningar och möjligheter att bidra till verksamhetens framgång.

Personliga egenskaper
Du har erfarenhet av logistik och orderhantering, gärna inom livsmedelsproduktion eller en liknande bransch. Du har ett noggrant och strukturerat arbetssätt, samtidigt som du är flexibel och prestigelös när det gäller att omprioritera arbetsuppgifter. Du trivs i en snabb och föränderlig arbetsmiljö och har en stark känsla för eget ansvar i ditt arbete, där du alltid strävar efter att leverera på högsta nivå


Krav för tjänsten:
* Erfarenhet av affärssystem, gärna M3 och SAP
* Goda kunskaper i Excel
* Relevant utbildning inom logistik, inköp eller ekonomi
* Flytande svenska och engelska i tal och skrift

 
Stämmer det här med vad du söker?
* Du får en spännande arbetsplats med ett starkt och sammansvetsat team
* Möjligheten att utveckla ett välkänt varumärke och få vara en viktig del i en dynamisk och växande organisation
* En operativ roll med stora möjligheter att påverka samt förbättra arbetsflöden


Låter detta intressant?  Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. 
 
Ansökan: Vi ber dig som intresserad att söka direkt till oss via formuläret nedan.  Vi ser fram emot mot din ansökan. 
 
Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ann Larsson
042-210299
Husein Mehmedovic
042-210299
Sandra Dahlqvist Balhuizen
042-21 02 99
Rekryteringskonsult Husein Mehmedovic
042-210299
Rekryteringskonsult Sandra Balhuizen
042-210299
Rekryteringskonsult Ann Larsson
042-210299
Rekryteringskonsult Olof Andersson
0703-103 192
Peter Johnsson
042-210299
Ekonomi/administration
ekonomi@processbemanning

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Processbemanning AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 januari 2025
  • Ansök senast: 28 februari 2025

Besöksadress

Stortorget 11
HELSINGBORG

Postadress

Stortorget 11, 1 tr
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


Analytisk Logistiker för heltidsjobb i Stockholm

12 februari 2010

Logistiker

22 april 2010

Logistiker

22 mars 2010