Supply Chain Planners söker till Indiska

Arbetsbeskrivning

Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901 som erbjuder mode och inredning i en unik mix av det färgstarka Indiska arvet och den skandinaviska enkelheten. Vi har idag ca 80 butiker i Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Island samt en shop online.

Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå.

Om tjänsten
Som Supply Chain Planner är du direkt underställd Supply Chain chefen och arbetar tätt med Supply Chain-teamet, vårt centrallager och avdelningarna för inköp, e-handel, försäljning och marknadsföring. Övergripande ansvarar Supply chain planners att:


• kostnadseffektivt optimera varuförsörjning till både butik och e-handel och säkra framtidens bästa logistik
• operativt säkerställa tillgänglighet av varor i alla kanaler för att ge bästa kundservice samt förutsättningar för att maximera försäljning
• aktivt arbeta med vidareutveckling av Supply chain processerna avseende lagerhållning, varuförsörjning och varustyrning


Vem är du?

För att trivas i rollen som Supply Chain Planner är du en person som tycker om att anlysera data och är bekväm med att ta snabba beslut. Du tar egna initiativ och och strävar hela tiden efter att hitta och driva genom förbättringar på både låg och hög nivå. Då samarbeten sker med såväl butiker som centrallager och avdelningar internt har du god kommunikativ förmåga.

Kunskaps- och erfarenhetskrav:

• Utbildning på högskole-/universitetsnivå, gärna inom logistik eller ekonomi
• Stor problemlösningsförmåga, samt har ett lösningsorienterat mindset
• Mycket goda kunskaper i Excel samt erfarenhet av större affärssystem
• Hög grad av samarbetsförmåga och kommunikation
• Initiativförmåga, nyfikenhet, ifrågasättande och beslutsförmåga är viktiga baskrav för tjänsten
• Flytande engelska i tal och skrift

Tjänsten är en tillsvidaretjänst på vårt huvudkontor i Värtahamnen. Deadline för sista ansökningsdag är 23 januari, intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

 

Vid frågor om tjänsten kontakta Emma Stohr, HR-Chef, emma.stohr@indiska.se


Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Pihl

Fanny Lidgren, HR-assistent
08-6704584
Sara Kandel, Butikschef
0910-77 82 30

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Indiska Stockholm
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 8 januari 2019

Besöksadress

Box 27 317
None

Postadress

Box 27 317
Stockholm, 10254

Liknande jobb


Analytisk Logistiker för heltidsjobb i Stockholm

12 februari 2010

Logistiker

22 april 2010

Logistiker

22 mars 2010