Supply Planning Specialist

Supply Planning Specialist

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Letar du efter det perfekta kombinationen av administration, logistik och transport? Läs då vidare. För kunds räkning söker vi nu en Supply Planning Specialist som kommer arbeta med planering för deras produktion för att möta kunders efterfrågan, med kostnadsmål och lagernivåer i fokus. Du kommer ingå i ett produktionsteam och arbeta med den kortsiktiga planeringen i bolaget. Om detta låter som en roll för dig, tveka inte utan sök redan idag! 


För den här tjänsten hanteras rekryteringsprocessen av Randstad och anställning sker direkt av kund.  



Ansvarsområden
Som Supply Planning Specialist hos vår kund kommer du att arbeta i en producerande verksamhet. Du kommer tillsammans med resten av produktionsteamet sitta med den kortsiktiga planeringen för det dagliga flödet. Du kommer bland annat att; 


Planera för ett jämnt flöde i produktionen, med kostnadsmål och lagernivåer att jobba utifrån 
Daglig problemlösning för att säkerställa produktionen 
Vara kontaktperson för kollegor inom materialplanering och planera utifrån deras arbete och gemensam dialog. Tillsammans säkerställer ni en optimal plan för flödet. 
Arbeta med förbättringsarbete


Arbetstider
Heltid, måndag till fredag. Kontorstider. 

Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten behöver du: 


Vidareutbildning inom relevant område för tjänsten 
Kunskap och erfarenhet av SAP (t.ex APO) eller liknande system 
Kunskap inom MS Officepaketet (främst Excel) 
Minst två års erafenhet av liknande planeringsroll 
Flytande kunskaper inom svenska och engelska 

Du är van vid problemlösning av olika karaktär och kan prioritera i din roll. Du har förståelse för hela Supply-flödet och kan identifiera kostandslösningar för produktionen. Du är van vid kontakt med diverse intressenter, såsom leverantörer och åkerier.


Som person är du engagerad, driven och noggrann. Du kommer få arbeta med mycket frihet under ansvar och trivas i den rollen. Du ser möjligheter och gillar att arbeta i en föränderlig miljö.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet
Minst två års erfarenhet av liknande roll.

Ansökan
2021-06-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Amelie Lindell, amelie.lindell@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 juni 2021
  • Ansök senast: 25 juni 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Order Handler

Order Handler

5 mars 2024