Support Center Representative

Support Center Representative

Arbetsbeskrivning

Bli en del av ett företag som har ett brinnande engagemang för utveckling och teknik. IBM består av människor med olika bakgrunder som tillsammans löser verkliga problem för företag och organisationer över hela världen.
Vi söker nu medarbetare med ett intresse för kundservice och teknik till vårt Lenovo Support Center. Tjänsten är en visstidsanställning på heltid med timlön.
Vi tror att du är i början av din karriär, har viss erfarenhet/kunskap av PC (hårdvara och mjukvara) sedan tidigare (eget intresse eller utbildning). Erfarenhet från andra serviceyrken är meriterande.
Vi erbjuder en tjänst i vår supportavdelning, dagtid på heltid. Du kommer ge support till en av våra viktigaste kunder, samt ge stöd till våra tekniker ute hos kund med reservdelar och tekniska instruktioner. Jobbet innefattar felsökning på hårdvara och viss mjukvara som drivrutiner och förinstallerat OS.
Vi söker dig som är fokuserad och självgående, har förmågan möta kundens behov av service och support. Goda teamegenskaper och ett intresse av människor och teknik.
Krav är att du pratar flytande svenska och engelska.
Ansök med cv och ett personligt brev - och bli en del av ett av världens mest framgångsrika företag!
Vi tar emot ansökningar löpande för omgående anställning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: IBM Svenska AB KISTA
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 november 2021
  • Ansök senast: 5 december 2021

Besöksadress

Kista Alléväg 60
Kista

Postadress

Kista Alléväg 60
KISTA, 16442

Liknande jobb


Desk Side Technician

14 juni 2024

Customer Care Agent

Customer Care Agent

14 juni 2024

Servicekonsult – Uthyrning

Servicekonsult – Uthyrning

13 juni 2024