Support-first line

Arbetsbeskrivning

Är du en serviceinriktad person som arbetat i servicedesk, gärna med ITIL erfarenhet, så vill vi gärna träffa dig.

ARBETSUPPGIFTER

För att klara av arbetet krävs god kommunikativ förmåga och telefonvana. Du kommer att arbeta i supportcentrets första linje och arbetsuppgifterna innebär att via telefon, e mail och remoteverktyg hjälpa användare med deras IT relaterade problem rörande arbetsplats, mobiltelefoner, skrivare och applikationer. Alla ärenden registreras i ärendehanteringssystem.


ERFARENHET/KOMPETENS

Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

Erfarenhet och kunskaper i Exchange, Active Directory, ITIL, Windows XP, Windows 7, skrivare och mobiltelefoni.

Det är viktigt att du talar och skriver svenska samt engelska obehindrat.

Hög känsla för service


PERSONLIGA EGENSKAPER

Du är positiv, driftig och brinner för att hjälpa till. I rollen som konsult är det viktigt att du är social och gillar kontakten med olika typer av människor. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.


ATRIVO

Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supportspecialister, drifttekniker, tekniska projektledare samt olika typer av linjeroller.

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Atrivo AB DANDERYD
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 29 juli 2013

Postadress

BOX 570
DANDERYD, 18215

Liknande jobb


31 oktober 2024