Support inom ekonomi till PEAB i Stockholm

Support inom ekonomi till PEAB i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Sök jobbet som Supporthandläggare inom ekonomi på PEAB som är ett av Sveriges största byggföretag. Läs mer nedan!

Lockas du av att utvecklas både som person och i din profession? Är du nyfiken på att arbeta med ekonomi fast i en ny roll och bransch? Har du dessutom en fallenhet för både ekonomi samt problemlösning? Då är du den vi söker till PEAB som är ett byggföretag i Stockholm och behöver en Supporthandläggare inom ekonomi.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här erbjuds du en varierad roll med möjlighet att bredda din kompetens och få jobba i flera olika kända affärssystem. Du blir dessutom en del av ett målinriktat team bestående av 7 personer. Teamet har ett utpräglat "VI"- tänk med ett gemensamt mål om att ge så bra service som möjligt. Den röda tråden är god sammanhållning och glädje. På företaget värdesätter man service och du kommer att ges möjligheten att fortlöpande få utbildning i kundkommunikation och pedagogik.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I rollen som Supporthandläggare inom ekonomi kommer du att hantera inkommande samtal avseende ekonomi- och fakturasupport till kunder och leverantörer. 

• Ta emot och registrera inkommande ärenden via telefon eller webb
• Ansvara för ärendehantering samt åtgärda problem
• Kategorisera och prioritera ärenden enligt gällande regler och rutiner
• Återkoppla status till användarna

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Företaget är placerat i fina lokaler i norra Stockholm, de har precis flyttat till nya, fina lokaler i Ulriksdal. Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag på 6 månader, men för rätt person finns möjlighet till tillsvidareanställning efter denna period. Under de första 6 månaderna kommer du alltså att vara anställd som konsult hos TNG men arbeta på plats hos PEAB som ser långsiktigt på dig och din utveckling.  

Som konsult har du samma villkor som direktanställda och du får möjlighet att ta del av både kompetensutveckling och förmåner.

Tjänsten är en heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Arbetstiderna är förlagda till vardagar mellan kl. 07:30-16:30

VEM ÄR DU?

Till denna tjänst söker vi en engagerad och serviceorienterad person som tycker om att bemöta andra människor över telefon. Här trivs du som är pedagogiskt lagd och känner en lätthet inför att bemöta och coacha personer.

Vi söker dig som har kunskaper inom ekonomi och dess terminologi samt har erfarenhet av något ärendehanteringssystem och/eller ekonomisystem. Vidare har du telefonvana från exempelvis ett arbete i kundtjänst, callcenter eller helpdesk.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2020
  • Ansök senast: 6 maj 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024