Support och Utbildning för Specter Affärssystem

Arbetsbeskrivning

Vi växer och söker till vårt supportteam en serviceinriktad person som via telefon och e-post ska ge användarstöd till våra kunder.På sikt även utbildning och projektledning av kundprojekt.Du kommer även att delta i produktutvecklingen genom test och användardokumentation.Förståelse för administrativa flöden inklusive bokföring är viktig, liksom intresse för IT. Som person är du öppen, social och vill lära dig nya saker.Du har en analytisk förmåga och kan arbeta individuellt och i grupp.Är bra på att slutföra arbeten.Du är självgående, kvalitetsorienterad och nyfiken.Du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift.Lika väl som Du förstår en momsrapport kan Du söka i och förstå hur SQL-databaser och system är uppbyggda.Placeringsorten för tjänsten är i Skärhamn på västra Tjörn i moderna, rymliga lokaler med utsikt över Skagerack och skärgården.Vi har även ett mindre kontor i Göteborg.Webbaserade Specter Business Management är vårt egenutvecklade affärssystem, som riktar sig främst till mindre och medelstora företag.Första versionen av systemet kom ut 2004.Specter AB har en mycket kraftig tillväxt, med en årlig ökning av antalet kunder under de senaste åren med mer än 100%.Vår filosofi är tillväxt med lönsamhet parat med utmanande och roliga arbetsuppgifter.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SPECTER AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 1 oktober 2010
  • Ansök senast: 25 oktober 2010

Postadress

Södra Hamnen 27
Skärhamn, 47132

Liknande jobb


17 maj 2024

SSAB - Onsite IT Support Specialist

SSAB - Onsite IT Support Specialist

16 maj 2024