OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta som konsult på plats och/eller inom helpdesk? Det viktigaste är då att du verkligen är intresserad av morgondagens teknik och vill arbeta i ett marknadsledande IT företag som har lokalt engagemang och stora ambitioner på marknadsutveckling. Just nu satsar vi hårt på vårt område Support on site. Målsättningen är hög och vi söker fler nya medarbetare som har rätt attityd, kunskap och inställning. Vår ambition är att anställa nya medarbetare som vill utvecklas tillsammans med svenska landslaget i IT infrastruktur. Vi söker dig som brinner för IT och teknik, är serviceinriktad och har viljan att utvecklas. Arbetsuppgifter Att i kundmiljö hjälpa användare med problem via telefon, remote verktyg och PC-support på plats hos våra kunders användare. Miljön du kommer att arbeta i är i stor utsträckning Windows-baserad och ställer höga krav på stresstålighet, engagemang och servicekänsla. Supporten är framförallt inriktad mot klientplattformen och levereras med hög kvalitet till de större organisationerna i regionen. Vad krävs? . Att du är trevlig, serviceinriktad och har lagkänsla . Du har ett gediget datorintresse . Du har professionell erfarenhet av felsökning på Pc och windows . Du har en analytisk förmåga . Du är pedagogisk . Du brinner för att hjälpa andra Våran kund erbjuder följande? Vi erbjuder en möjlighet att fördjupa dina kunskaper och växa som människa i Sveriges främsta företag inom it- infrastruktur. Vi satsar på kontinuerlig utveckling och erbjuder rätt person stora möjligheter för personlig utveckling. Ansökan Om du uppskattar kreativitet, entreprenörsanda, proffesionalism och ödmjukhet ser vi fram emot din ansökan. Start i oktober. Om Företaget Våran kund är Sveriges ledande obundna leverantör av it-infrastruktur. Dem har över 1 000 medarbetare på 26 orter från Malmö i söder till Luleå i norr och en omsättning på 6 300 MSEK.