Support Specialist

Arbetsbeskrivning

ACN Operations Sweden AB är ett privatägt dotterföretag till ACN Europe BV (www.acneuro.com) i Amsterdam.ACN grundades 1993 och moderbolaget ACN Inc.är beläget i Farmington hills, Michigan, USA.ACN tillhandahåller privatpersoner och mindre företag med fast och mobil telefoni, internet samt introducerar inom kort tjänster inom ny teknologi såsom videotelefoni och IP-telefoni.ACN har verksamhet i 15 Europeiska länder samt i Nordamerika och Oceanien.För att möta den skandinaviska marknadens växande behov öppnades, i januari 2003, ett kontor i Åmål 170 km norr om Göteborg.Vi är idag ca 50 anställda och majoriteten arbetar med kundtjänst mot danska, norska och svenska kunder och försäljningsrepresentanter. Som Support Specialist kommer du att arbeta med administration kring våra kunder och representanter.Arbetet innebär att analysera, undersöka och lösa ärenden kring norska och svenska kunders och representanters konton på ett snabbt och effektivt sätt.I ditt arbete har du hjälp av andra avdelningar och arbetsledare.Dina viktigaste arbetsredskap är dator samt telefon varför vi gärna ser att du har mycket god vana av Office-paketet samt erfarenhet av administration och kundrelaterat arbete.I din roll som Support Specialist önskar vi att du är självgående med hög motivationsgrad och ansvarskänsla gentemot dina arbetsuppgifter, kolleger och företaget. Vi vill att du har goda kunskaper i engelska, både muntligt och skriftligt och har lätt för att kommunicera med både kollegor och kunder.Vi värdesätter ett målinriktat arbetssätt och att du även har förståelse för att procedurer och policies måste följas. Ytterligare ett nordiskt språk är meriterande.

Sammanfattning

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010