Support Technician

Arbetsbeskrivning

Supporttekniker till Vertiseit
Vill du vara med och förändra framtidens retail? Vertiseit är ett entreprenörsdrivet företag under stark tillväxt, vars kärnvärden präglas av kreativitet, enkelhet och kundnytta. Har du bred teknisk kompetens och hög servicekänsla? Då är du troligen vår nästa medarbetare inom vårt användarstöd.

Vertiseit är en strategisk partner för framtidens digitala kundupplevelser i butik. Vi skapar varumärkes- och affärsvärde för våra kunder genom att koppla samman den fysiska och digitala upplevelsen. Våra lösningar sträcker sig från ytor som stärker identitet, känslor och inspiration till interaktiva touchlösningar som guidar kunden hela vägen till köp.

TJÄNSTEN
Som supporttekniker på Vertiseit arbetar du med att ansvara för att säkerställa funktionen av våra kunders lösningar. Gruppen bidrar till att stötta och hjälpa slutanvändarna i deras användning av våra tjänster. Målsättningen är en ständigt ökande kundnöjdhet och ett professionellt bemötande. Tjänsten innebär att ge våra kunder användarsupport och hantera deras inkommande ärenden genom registrering, prioritering och klassificering.

Du assisterar kunderna i deras arbete med våra produkter och lösningar genom driftövervakning och proaktivt arbete. Du ansvarar för kontakten med våra servicetekniker. Du arbetar enligt angivna processer och rutiner för uppfyllande av servicenivå mot kund. Tjänsten innebär även underhåll och utveckling av systemdokumentation.

VI SÖKER
Den person vi söker är serviceinriktad, social, självgående och sätter stort värde på kvalitet. Viktiga egenskaper i ditt arbete är att vara ansvarstagande, noggrann, strukturerad och lösningsorienterad.

KVALIFIKATIONER

- Vara bekväm i Windowsmiljö
- Bred teknisk kompetens, gärna med intresse för programmering
- Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
- Lösningsorienterad med hög servicekänsla
- Erfarenhet från second line-support är meriterande


HOS OSS FÅR DU

- Arbeta med ett fantastiskt team av olika kompetenser.
- Arbeta i en kreativ miljö mitt i Varberg.
- En kultur som präglas av kreativitet och framåtanda.
- En gemenskap där alla är delaktiga i bolagets framgång och utveckling.
- Socialt umgänge med härliga kollegor som gillar allt från att spela pingis, ta en löptur på lunchen till att äta kladdkaka och prata om livet.


Placeringsort: Varberg
Omfattning: 100%
Tillsättning: snarast

ANSÖKAN
Sista ansökningsdag är den 6 oktober. Intervjuer och urval kommer att ske löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan ansökningsperioden gått ut. Tjänsten är heltid med placering på vårt huvudkontor i Varberg. För mer information är du välkommen att kontakta Henri Tegelberg på telefonnummer 070-810 51 22 eller henri.tegelberg@vertiseit.se.

VERTISEIT AB
Vertiseit är ett retail tech-bolag och en ledande helhetsleverantör av digitala lösningar som stärker kundupplevelsen i butik. Våra tjänster och produkter möjliggör en sammanhållen kundresa genom att knyta ihop det digitala och fysiska mötet. Vertiseit erbjuder en ledande SaaS-plattform, strategi och koncept i framtidens retail.

Varberg är vår bas, Norden vår huvudmarknad och vi följer våra kunder globalt. Idag är vi cirka 50 medarbetare i en unik mix av kompetenser, på våra kontor i Varberg, Karlstad och Stockholm. Vi har under perioden 2012-2018 haft en årlig lönsam tillväxt om i genomsnitt 38 procent (CAGR). 2018 uppgick koncernens nettoomsättning till 69,5 miljoner SEK och rörelsemarginal till 6,4 procent. Sedan den 28 maj 2019 är bolagets aktier noterade på Nasdaq First North.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Vertiseit
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 september 2020
  • Ansök senast: 7 mars 2021

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024