OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba på Sveriges snabbast växande IP-telefonioperatör? Cellip är lite enklare, lite mer service och lite billigare när det gäller kommunikationslösningar för företag. För mer info om oss: www.cellip.com Vi söker till vår supportgrupp dig som vill utvecklas i takt med ett expansivt företag på en växande marknad för IP-telefonitjänster. I arbetsuppgifterna ingår att agera teknisk support mot slutkund. Kommunikation med kunder sker via telefon (ca 50-75% i telefon), e-post och chatt. För att passa för tjänsten bör du vara noggrann, serviceinriktad och initiativtagande. Du ska ha lätt för att kommunicera med olika typer av människor, inge förtroende och vara intresserad av teknik. Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för datorer. Kan en del om nätverk och routrar. Vi erbjuder dig: Utvecklingsmöjligheter Utbildning Vara en viktig del av ett högpresterande team Sköna arbetskamrater Arbetstid Tjänstens omfattar 40 schemalagda timmar dagtid 08-17 mån-fre med 1h lunch. Rapportering Du rapporterar till Cellips supportchef. Ersättning 16 - 17 500 kr/mån i fast lön beroende på kompetens och tidigare erfarenhet (dock ej mer än 17 500).
Kontaktpersoner på detta företaget
CFO Stefan Kolmodin