Support till världens största datorföretag

Arbetsbeskrivning

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.

Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.

Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Hos GoExcellent lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.

Inför sommaren söker vi ett stort antal nya medarbetare till vårt kontor i Göteborg där vi jobbar på uppdrag för ett av världens största företag som verkar inom mobil-och datorbranschen. Vi söker dig som älskar att kommunicera och vill arbeta som Advisor och hjälpa kunder att känna sig trygga med sina produkter.

Som Advisor kommer du att vara vår uppdragsgivares ansikte utåt, och se till att deras kunder får teknisk support och service i världsklass. Vår uppdragsgivare har stora och innovativa idéer som snabbt har lyckats bli ledande inom teknik på marknaden. Genom att marknadsföra sig på ett helt unikt sätt, har vår uppdragsgivare främst lyckats mobilisera en hel värld att använda deras produkter.

 

 

I rollen som Advisor kommer du att:

• Ge en överlägsen kundupplevelse och lösa tekniska problem
• Svara på kundernas förfrågningar gällande smartphones, surfplattor och datorer via e-mail och telefon
• Använda telefon och e-post som ditt huvudsakliga arbetsredskap
• Få grundlig treveckorsutbildning och noggrann uppföljning med kontinuerlig vidareutbildning

Vi kan erbjuda dig:

• Du kommer att få erfarenhet av att arbeta med ett ledande varumärke och ett av Skandinaviens mest spännande projekt inom kundservice och teknisk support
• Goda utvecklingsmöjligheter internt
• En god arbetsmiljö där vi uppskattar våra medarbetare
• Nya fräscha lokaler mitt i centrala Göteborg

Kvalifikationer

• Du har slutfört gymnasiet med godkända betyg i svenska och engelska - vi önskar att du tar med betygen till intervjun
• Du behärskar engelska väl, både muntligt och skriftligt då utbildningen är på engelska
• Du talar och skriver flytande svenska
• Erfarenhet av serviceyrken är meriterande
• Du är tekniskt intresserad och vill lära dig mer om innovativa produkter.
 

GoExcellent välkomnar alla och ser mångfald som en resurs och uppmuntrar alla oavsett kön, ålder, religion, etnisk tillhörighet att söka anställning hos oss. Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.

När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetstest via mail med avsändare Hucama. Det är ett krav att fylla i personlighetstesten för att kunna gå vidare i rekryteringsprocessen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Malmer

Dan Ericsson
08-501 040 00
Dan Ericsson

Oscar Johansson
08-50 10 40 00
Sofia Stenqvist

Josephine Olsson

Pia Nicklasson
0850104000
Tommy Andersson

Helen Rhodin
+46 8 5010 4000
Peter Korhonen
0850104000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GoExcellent Sweden AB Stockholm
  • 22 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön med ob-tilägg Friskvårdsbidrag Massagebidrag Gratis frukt och kaffe
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 12 april 2016

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Lindhagensterassen 1
Stockholm, 11218

Liknande jobb


24 augusti 2010

30 mars 2020

23 augusti 2010