Supportadministratör

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en supportadministratör till Kvalite, Support och Dokumentationsavdelningen (KDS) vid huvudkontoret i Staffanstorp.Huvudsakliga arbetsuppgifter är att administrera inkommande supportärenden för vårt debiteringssystem avseende VA och Avfall via telefon och e-post samt ge service till kunder och övrig supportpersonal.En stor del i arbetet är också dokumentation och testning av systemet.Du som söker skall ha minst gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning.Erfarenhet från kommunal verksamhet är starkt meriterande men inte ett krav.Du måste ha god erfarenhet av att arbeta med kunder och behärska svenska språket i tal och skrift.Du är smidig och lyhörd samt har vana av att arbeta i grupp.Du har mycket god datorvana och lätt för att lära är ett krav samt goda kunskaper i MS Office och MS Windows operativsystem.För att trivas med detta arbete bör du vara flexibel, initiativtagande, serviceminded och ansvarsfull samt kunna hantera hög arbetsbelastning.Vi erbjuder bra arbetsmiljö, utbildning och arbete på ett stabilt och seriöst företag.Arbetsmiljön är stimulerande med intressanta arbetsuppgifter vid vårt huvudkontor i Staffanstorp. Tjänsten avser ett vikariat på 100 % under perioden augusti 2010 t.o.m. mitten av maj 2011.Möjlighet till förlängning finns om behov kvarstår.Tillträde enligt överenskommelse.

Kontaktpersoner på detta företaget

Utvecklingschef Peter Rosenfors
046-234550
Gruppchef Johan Hyll
046-234550
Utvecklingschef Peter Rosenfors
046-234550
vVD Alexander Nettleingham
046-23 45 50
VD Mikael Nyqvist
046-23 45 50
Gruppchef Test Rawad Azar
046-280 60 71
Gruppchef Ingela Ståhl
046-280 60 70
IT chef Anders Nilsson
046-23 45 50
Försäljningschef Daniel Semjaniv
046-23 45 50
Gruppchef Johan Hyll
046-23 45 50

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EDP Consult AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 22 mars 2010
  • Ansök senast: 6 april 2010

Besöksadress

Järnvägsgatan 93
Staffanstorp

Postadress

Järnvägsgatan 93
STAFFANSTORP, 24534

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010