Supportadministratör

Supportadministratör

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med intern support och drivs av struktur? Är du dessutom en fena på dokumentation och vill arbeta inom ett globalt företag? Då kan detta vara tjänsten för dig! Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Vi söker nu för kunds räkning en person som brinner för administration och support och som lägger stor vikt vid ordning och reda i sina arbetsuppgifter.

I denna roll är din huvuduppgift att ge intern support inom verksamheten. I rollen ingår att förbereda, distribuera och lagra korrekta kund- och leverantörsdokument för olika projekt enligt företagets rutiner. Du säkerställer även att dokumentationen upprätthålls i överensstämmelse med företagets/projektets rutiner gällande format, kvittohantering, registrering, arkivering, återvinning och utfärdande av dokument. Du bistår också vid upprättandet och uppdateringen av lägesrapporter.



Du erbjuds


* En dynamisk arbetsplats
* Del i en global verksamhet på framfart


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Informera och guida användare för att lösa deras problem
- Handlägga ärenden via ärendesystemet JIRA
- Supporta och upprätthålla Office dokument templates
- Samarbeta med verksamhetens globala IS/IT organisation
- Dokumenthantering

VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet från administration/ärendehandläggning
- Behärskar det svenska språket flytande i tal och skrift
- Behärskar engelska på hög nivå i tal och skrift

Meriterande:


* Systemvetarutbildning
* Erfarenhet från HVDC
* Erfarenhet av InEight eller Reqman


Som person är du:


* Självgående
* Serviceinriktad
* Kommunikativ




Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Ludvika


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2022
  • Ansök senast: 2 april 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010